• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Synth, MOTU kaart en studiomics

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

GMarcelK

Ingeburgerd
Te koop, omdat ik me op andere dingen ga richten:

ALESIS Fusion 8HD. In prima staat. Alle Hollow Sun sounds zitten d'r in en Klaus Schulze.
Gebruikt, maar netjes. Technisch 100% ok. Zit een flinke 8HD recorder in en sequencer. Mooie piano sample Holy Grail...
Richtprijs: 400,-

MOTU UltraLite mk3 Hybrid geluidskaart. Alleen binnenshuis gebruikt.
Richtprijs: 350,-

M-AUDIO Sputnik buizenmicrofoon. Hele fraaie mic. Kreeg in Soundonsound.com een lovende recensie en heb ik veel plezier van gehad. Kan echt meten met de duurdere jongens. Heel strakke opnames mee gemaakt. In prima staat. In mooi koffertje
Richtprijs 250,-

MXL 990 microfoon. Was een beetje mijn reserve. Is denk ik 2x het kistje uit geweest. Mooie mic voor stemmen, geen geld.
Richtprijs: 50,-

Roland VS-1880. Daar is het ooit allemaal mee begonnen. Incl. FX board. Leuke dingen mee gedaan. Nog steeds een prima manier of even 8 sporen tegelijk op te nemen.
Richtprijs: 300,- (eerlijk gezegd geen idee wat dat ding nu waard is). Sta open voor ieder bod, maar houd me aan de forumregels...

Laat ik dit eerst maar eens kwijt zijn...

Attachments

• IMG_4084.jpg
    IMG_4084.jpg
    39 KB · Bekeken: 140
  • IMG_4089.jpg
    IMG_4089.jpg
    22,5 KB · Bekeken: 109
  • IMG_4097.jpg
    IMG_4097.jpg
    23,2 KB · Bekeken: 107
  • IMG_4099.jpg
    IMG_4099.jpg
    24,7 KB · Bekeken: 102
  • IMG_4101.jpg
    IMG_4101.jpg
    38,3 KB · Bekeken: 106
De mics zijn verkocht. Ultralite nog steeds gereserveerd.

Nog over:
Fusion 8HD 400,-

Roland VS 1880 300,-

Ultralite ook verkocht.

De rest maar even een price-drop-schop.

Alesis Fusion 8HD 350,-
Roland VS 1880 250,-

Fusion verkocht?

Iemand nog interesse in de Roland VS 1880?
Nog vintage- multitrackers te vinden hier?

Ik bedoel natuurlijk

Fusion is verkocht.

Nog te kop Roland VS 1880, richtprijs 250,-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back