Liedjes waarvpor je je radio op een andere zender zet.

Mark-T

Budget lid
Ik heb een heel brede muzieksmaak en kan een ruime assortiment aan liedjes verdragen. Alles behalve Womack&Womack en R&B kan mijn goedkeuring krijgen. Dus ik heb nog nooit mijn radio op een andere zender hoeven te zetten vanwege een bepaald liedje.
Maar nu is er het fenomeen Asaf Avidan: ruim 3 minuten zingt hij hetzelfde zinnetje en daar nog een rare fluitachtige vibrato aan toegevoegd. Het is niet te verdragen.
Wie heeft ooit bedacht dat dit nummer op de radio zou mogen komen?

Waarvoor zetten jullie de radio op een andere zender?

Ik vind het vooral grappig dat websites nog moeite doen om de lyrics (in dit geval: lyric :)) van dat nummer te delen.

Er is heel veel waarvoor ik de radio op een andere zender zet. Ik heb een heel brede muzieksmaak: er is heel veel waar ik van hou, en heel veel waar ik niet van hou.

Adele.

Daar neem ik zelfs ontslag voor..

Maar eigenlijk geldt dat voor bijna alles wat op de radio komt, heb zelfs de radio uit mijn auto gesloopt. :D

bobby womack is DIK draaide ze dat maar op de radio

(ik zet alles uit op de radio das toch alleen maar voor tokkies en geestelijk gehandicapten)

Helaas op mijn werkplek heb ik radio, tegenwoordig kan ik er beter tegen en "hoor" ik het amper meer.
Behalve 3J's Wiegelied (moest het ff opzoeken op youtube), als ik dat hoor wil ik iemand op z'n muil rammen.

de nederlandse radio is wel erg slecht, in Spanje en Czechie is de radio al een stukkie beter.

radio is idd voor tokkies ben ik het helemaal mee eens.

Ik zet de radio op een andere zender als SlamFM op staat. Wat een baggermuziek en om het uur dezelfde nummers... Dat is niet één keer dezelfde nummers tussen 9.00u en 17.00u, maar wel 8 keer!

edit: En trouwens bij alle nummers van Snow Patrol, U2, Kane en Keane trap ik de radio kapot! Dan zet ik nog liever de greatest hits van Justin Bieber of Zanger Rinus op!

Je bent fan of je bent geen fan, maar in een poging om muziek objectief te beoordelen zie ik toch niet wat Zanger Rinus zijn muziek voor zou hebben op U2. :)

Ik trap mijn radio trouwens niet kapot, dat ding heeft een vermogen gekost en heeft handige knopjes om een andere zender op te zetten bij een slecht nummer. Hij heeft zelfs een knopje om hem gewoon uit te zetten. Niks om je over op te winden.

Laten we het ook eens positief bekijken: doordat de radio voor jou kiest welke nummers er gedraaid worden, kan je nog eens wat ontdekken. Daarbij hebben we in BE wel het voordeel dat hier iets ruimdenkender zenders zijn dan in NL. En bovendien zijn ze hier niet opgefokt versneld afgespeeld en kapotgecomprimeerd.

Adele is niet heel slecht, het wordt alleen veel te vaak gedraaid -> verzadiging

Bovendien luister ik nooit radio, heel af en toe classic FM, radio-discjockeys van pop of dancezenders zijn tegenwoordig na blaffende honden toch wel het irritantste op de aardkloot

Ik luister alleen maar naar oude lullen zenders.

platenkeus, knasterhuis platenkeus, knasterhuis

wat is de kloteplaat van deze week?

jeugdsentiment!

Bobby Womack is :kroon:
Ik geloof dat imo de hele Nederlandse radio een rampgebied is (zeker die zielloze herrie van tegenwoordig) Laat mij maar lekker een uurtje in de week naar Ferry Maat luisteren (for old times sake) en verder internetradio (met name in Polen, Wit Rusland en de Baltische staten zijn ze heerlijk bezig met goede undergroud muziek)

Maar Zanger Rinus daarvoor zou ik zelfs met liefde mijn radio het raam uit willen smijten.

Alles van Afrojack en soortgelijke meuk kan ik echt niet verdragen. Echt een instant CC (lees: Channel Changer!)

Wat betekent de term "tokkies" ?.....is dat typisch Haags en wat mis ik de woensdag-middag&avond VPRO jaren 80 jaja jacques plafond.

Je bent fan of je bent geen fan, maar in een poging om muziek objectief te beoordelen zie ik toch niet wat Zanger Rinus zijn muziek voor zou hebben op U2. :)

Ik trap mijn radio trouwens niet kapot, dat ding heeft een vermogen gekost en heeft handige knopjes om een andere zender op te zetten bij een slecht nummer. Hij heeft zelfs een knopje om hem gewoon uit te zetten. Niks om je over op te winden.

Laten we het ook eens positief bekijken: doordat de radio voor jou kiest welke nummers er gedraaid worden, kan je nog eens wat ontdekken. Daarbij hebben we in BE wel het voordeel dat hier iets ruimdenkender zenders zijn dan in NL. En bovendien zijn ze hier niet opgefokt versneld afgespeeld en kapotgecomprimeerd.

Oke, reactie was een beetje overtrokken. Maar ik heb gewoon een gruwelijke hekel aan U2. En dat komt dat niet eens zozeer door de muziek, maar vooral door de zanger. Kan die vent niet uitstaan.

En natuurlijk is het muziektechnisch heel wat beter dan zanger Rinus. Maar was meer beeldspraak.

Maar zoals je zegt, je bent fan of niet. Ieder zijn natuurlijk, maar ik houd er niet van!

Oke, reactie was een beetje overtrokken. Maar ik heb gewoon een gruwelijke hekel aan U2. En dat komt dat niet eens zozeer door de muziek, maar vooral door de zanger. Kan die vent niet uitstaan.

Ik krijg ook nogal kromme teentjes van Bono, maar -en dat kost me heel wat moeite- ik probeer de muziek los van de persoon te zien en zo kan ik van de muziek nog genieten.

Back