* Cunttest 2012 *

Effe wat anders, waarom kan ik mijn stem maar 1x uitbrengen?
6 deed een aantal pagina's terug in dit draadje zijn 'beklag' dat er zo weinig gestemd wordt.
Iedereen mag maar 1x stemmen.
Als dat nou even aangepast wordt... :D
En nee, ik ben niet zo flauw geweest om op mijn "hits" te stemmen :engel:

Cuntzooi.

Ik snap het eigenlijk niet echt... Heb je de 2e keer dan ineens een andere top 5, en hoe komt dat verschil dan? Of zijn het dan de nummers 6~10 waar je op stemt? Want dan zou je 6e keus 4 punten meer krijgen dan de 5e keus, plus alsook tevens eveneens evenveel als de kutste :)

Ik zou iedereen wel 5 punten willen geven, maar dat zou niet leuk zijn. Er kan er maar 1 winnen. :biertje:
En ja, ik zou graag dubbel op iemand stemmen om hem naar de 1e plaats te kunnen krijgen.
Nee, ik heb geen 2e top 5.
Maar 6 vroeg zich af waarom er zo weinig werd gestemd. Daarop stelde ik de vraag die hierboven staat (#403). :walker:

tsja regels zijn regels, zelfs hier!
keihard maar anderszijds Teluur's track is wel koningachtig dus waarom pruttelen?

lijkt wel een reclame voor yorin

veronica cummed naar je toe deze cunttest...

er zit trouwens dit jaar toch wel een enorme deuk tussen de top-4 en de rest en 7 mensen zijn gewoon heel erg goed :P
Maar 6 vroeg zich af waarom er zo weinig werd gestemd.
door unieke stemmers welteverstaan, nutuulk niet dat iemand 10x een keuze kan maken omdat 'ie 2x een track heeft ingekletst :geslaagd:

veronica cummed naar je toe deze cunttest...

er zit trouwens dit jaar toch wel een enorme deuk tussen de top-4 en de rest en 7 mensen zijn gewoon heel erg goed :P

door unieke stemmers welteverstaan, nutuulk niet dat iemand 10x een keuze kan maken omdat 'ie 2x een track heeft ingekletst :geslaagd:

sta jij er ook tussen dan? :D

een gedeelde 5e plaats zelfs...

Kiek es oan... :mega:

Protest!! :geslaagd:

Ik wilde na een zeer overwogen afweging, stemmen op de trackjes die nog niet in de ranglijst hebben gescoord..
Maar als ik daar dan op de link van de artiest klik, hoor ik niet hun k# maar een andere tune!

Of is dat misschien een sponsormuziekje? :S

tsja regels zijn regels, zelfs hier!
keihard maar anderszijds Teluur's track is wel koningachtig dus waarom pruttelen?

Daar heb ik ook op gestemd :D
Maar er zijn er nog een paar ik op een gedeelde 1e plaats zou zetten ;)

moet zeggen dat het niveau dit jaar weer hoger was, had het lastig kunnen hebben , er wordt veel aqandacht aan besteed en de resultaten mogen er zeker weer zijn.
een cd release is het inmiddels toch wel eens waard misschien.

Back