* Cunttest 2012 *

hey-bd80cb9f7e267c4a11c10ba1bf405733.gif

Hoe kan het dat ik niet op Tragmadat- Bellen Geblazen kan stemmen? :P

Thank you for voting!

5punten Zoidsity - Bohemian Rhapzoidy
4punten Arnout Quirijns - Vrachtwagenchauffeur toet toet
3punten MeukijverBier - Jostitatoeteraarboeiepark
2punten 6 trak - Stop Sanitair
1punten Piet Rutser - T.F.P.O.T.C.N.O.T.L.K.P.A.C.T.-short version

paab en toegangéén bedrankt voor het sanitair stoppen qua punten :okdan:
Bedankt, de mijne is de 2de entry.
ja nee, daar staat "Vul hier je naam in" :P
Hoe kan het dat ik niet op Tragmadat- Bellen Geblazen kan stemmen? :P
hey da's ff kut... voor jou en/of trag nutuulk... misschien kan de oegna het fixen, stuur demian ff een PB zou'k zeggen :W

:D bedankt voor 't stemmen op mijn nummer en petje af voor het luisteren!!!

@Paab'low: de gitaarsolo dus niet gehoord? :dubbel: misschien maar beter ook,,..

:D bedankt voor 't stemmen op mijn nummer en petje af voor het luisteren!!!

@Paab'low: de gitaarsolo dus niet gehoord? :dubbel: misschien maar beter ook,,..

Nee, maar misschien doe ik het later lol. Je krijg in ieder geval 5 punten. Je bent een meester.

ik ben bang dat zoid idd sowieso wifuit ennie douwt in de top-3 gaat eindigen; het is lang en maar ook tevens redelijk diverse, er lijkt veel effort in te zitten, t'is bizar en daarmede redelijk afstekend tegen de rest... maar enfin, we gaan het zien en er kan (hopelijk) nog vanalles gebeuren :geslaagd:

zou de paab nog ff in het kader van de goede orde zijn votes bekend willen maken in deze thread ook? ik drank u...

Hierbij:

5-Zoid: Bohemian Rhapsody
4-Teluur: De zangles van Liza
3-Luther Vandross sound-a-like: Jostitatoetersenbellers
2-J.baars: Pussy Control
1-6-tr: WC pot.

Duidelijk!?

Ik zie niet alle nummers verschijnen in de keuzelijst op de vote-pagina. Onder andere mijn Melkweg nummer zie ik niet staan: pure chantage dus. Mijn uitslag zal ik later dan nog wel even toevoegen als het probleem is verholpen.

5 cuntjes: PabloDeMode - Read My Lips
Echt een fout maar aanstekelijk eighties nummer. Zo fout dat het goed is! Als ik een radiostation had, zou ik hem iedere dag draaien.

4 cuntjes: Cuntugendeinige - Radioaktiv Obstkuchen Creme
Lekker spacy met een laagje kaas, en daarbovenop een laagje crème. Nog wat cuntsnippers erop en het is compleet.

3 cuntjes: Robert1970 - Jarre Doet Levenslied
Pure begrafenismuziek. Of misschien iets voor aan het eind van een tekenfilmserie (einde van seizoen 10).

2 cuntjes: CosmicDreamer - X-Mas Sucks
Deze moet je opsturen naar Samson en Gert, of Kabouter Plop! Die weten wel raad met dit soort meesterwerkjes.

1 cunt: Phochos - Cosmological
Had best een cool nummer kunnen zijn als het korter was geweest. Datzelfde geld wel voor meer plaatjes van Phochos. Bij deze dan één puntje als troostprijs, omdat hij een moeilijk jaar achter de rug heeft.

Laatst gewijzigd:
Ja, ik vermoed al dat ik in geen enkel kut-lijst zal verschijnen...:D
Ma ja, met al die aliassen weet een mens niet meer welk jas hij moet aantrekken of aangetrokken heeft. 8D

Moet ik nu werkelijk een top 5 indienen? Ik vind wel in elke trek iets interessant, voel me als een antropocuntoloog in een shopping centra voor curiosa en rariteiten.

Nou hier komt ie dan:

Op nummer vijf: Thijs840 ZwamTek De Nieuwe Hit van Justin Bieber

Op vier en vraag me niet waarom: Dr van Lansberg Warum!

Brons gaat naar: Phochos Cosmological

Zilver blinkt uit bij: Robert1970 Jarre doet levenslied

En de cuntkiller gaat naar niemand minder, dan wat de prognose ons al voorspeld had: tromgeroffel en tandengeknars... spannend... ondanks dat zijn vriendin het niet langer dan enkele tellen kon verduren gaat de gouden eerste plaats naar:

:hallelujaZoidsity Bohemian Rhapzoidy:halleluja

De exclusieve en hippe 10de plaats gaat uiteraard naar PabloDeMode!

Een dikke proficiat aan alle cunters voor het deelnemen aan deze vers-van-de-pers-tigieuze cuntpetitie, en we blijven natuurlijk in volle spanning wachten op de officiële scores.:L:doei:

ik zie dat "Jarre doet levenslied" niet selecteerbaar is middels de pulldown lijst bij het voten, er zijn er sowieso ook maar 29 van de 40 beschikbaar...
het heeft te maken met de multiple inzend dingen onder dezelfde naam welke dus toch een erg slecht idee gebleken is en iets waar de voter geen rekening mee heeft gehouden (wat nutuulk verder ook wel logisch is)...

als men ff wacht met voten en de oegna boegna achter de namen van de multiple inzendingen een cijfer zet dat moet het helemaal goed komen denk ik :eureka:

dus bijv:

j.baars (2)
tragmadat (2)
Robert1970 (2)
Robert1970 (3)
Robert1970 (4)
etc.

bij de cunttest 2013 gaan we gewoon weer netjes 1 nummer per kundidaat inzenden want dit is nix...

Laatst gewijzigd:
wat vaag. Er ontstaat een tweedeling in het stemgedrag. grappig. + - yeng en ying foeng en seng. wat zijn dit voor een mensen? :D

:dubbel: genitaal, de hele cunttest is een grote k*tzooi geworden door alle dubbele inzendingen, niet downloadbare nummers, etc. :okdan:

en dan hebben we het nog geeneens gehad over het feit dat er geen vast nummer gekoppeld kan worden aan mijn nummer, wat bovendien ook nog eens zo zacht op mp3 staat dat het nauwelijks hoorbaar is.
kortom, een hertelling zoals ik al eerder aangaf, inclusief het niet erkennen van de uitslag en dreigen met een synthforumledenoorlog lijkt mij het minste wat uit de kast gehaald gaat worden

gelukkig heb ik een top advocate ter sueing in de hand genomen :
sueellendrinks.jpg

heer six u is gewaarschuwd !

2...1....dental flash !

Ik zie niet alle nummers verschijnen in de keuzelijst op de vote-pagina. Onder andere mijn Melkweg nummer zie ik niet staan: pure chantage dus. Mijn uitslag zal ik later dan nog wel even toevoegen als het probleem is verholpen.

5 cuntjes: PabloDeMode - Read My Lips
Echt een fout maar aanstekelijk eighties nummer. Zo fout dat het goed is! Als ik een radiostation had, zou ik hem iedere dag draaien.

:{

Ik voel me vereerd. Het is een van de meest gedraaide tracks op soundcloud in ieder geval (had geen stemmen meer verwacht :P). Maar ik denk niet dat Pete Burns erg blij zou zijn als hij het nummer hoort:

Back