* Cunttest 2012 *

Ik wilde ook op het nummer van AnneMarie "Oma plays een dooie gitaar" stemmen, maar kon die niet vinden (tenzij de topic starter die uit de running wilde hebbe)

je mag van mij ook anders girl from newyork eraf gooien, als dat dingen makkelijkenr maakt...:okdan:
het lijkt mij in dit stadium het handigst als er ff achter de namen een nummertje word gezet aangezien men nog niet veel heeft gevote,
plus het niet geheel onbelangrijke feit dat sommige nummers in de zip die gisteren is geupload dan ook niet voor niets zijn geweest...
Ik wilde ook op het nummer van AnneMarie "Oma plays een dooie gitaar" stemmen, maar kon die niet vinden (tenzij de topic starter die uit de running wilde hebbe)
klopt, dat heeft te maken met de laatste inzending van een bepaalde cuntestant die dan altijd voorrang krijgt in de pulldown dingesen,
bijv j.baars entry 15 verschijnt wel terwijl 2 dat niet doet... zo ook bij tragmadat dus; "kika kut" wel, maar zijn eerste "bellen geblazen" niet dus enz...

moeten die pete burns accessen nou keer op keer, kutterdekut hey...

Laatst gewijzigd:
Ik ben er nog niet helemaal uit, wel jammer dat ik bij robert1970 kan kiezen uit 2 nummers en da ntoch niet Jarre doet levenslied...
Ik denk dat het gewoon maar zo moet zijn dat de laatste inzending telt dit jaar.
Pech gehad, ook voor mij, maar zo is het al kut genoeg.
En zonder op de zaken vooruit te lopen, het zal de uitslag toch niet erg beinvloeden :bekdicht:

Die wil ik graag coveren, die was inderdaad erg goed (binnen de kaders van punk-avangarde dan)

Goed, dit is 'm geworden:

Gedeeld eerste plaats: Teluur- De zangles van Lisa en Mark E- Schijten :okdan:
Heb gewikt en gewogen, maar beide zijn even goed. Omdat ik wel moest kiezen voor een nummer 1 en 2 bij het invullen moet er even goed onthouden worden dat Teluur (1)dus een half puntje te veel heeft gekregen, maar Mark E (2) een halfje tekortkomt. Tja, ik wil het ook niet lastiger maken dan het is, dit is puur de beperking van het systeem :D

Derde plaats PabloDeMode - Read my Lips-Get me to the Doctor (PWL) Je hebt 't eerlijk verdiend :okdan: :D

Vierde plaats Zoidsity - Bohemian Rhapzoidy Ik denk dat toevoegingen overbodig zijn; zij die deze track geluisterd hebben weten dat :D

Vijfde plaats Thijs840 ZwamTek - De Nieuwe Hit van Justin Bieber Beetje misleidend wel dat deze track van Thijs840 onder het pseudoniem Thijs830 in de downloadzip zat, maar dat mag de pret niet drukken...

Aan alle deelnemers weer bedankt voor het luisterpleeeeeeh... de tijdverspilling :D

Oh ja, en er stond "vul hier je naam in" dus dat heb ik dan ook maar gedaan :D

waarom vul je nou "je naam" in dan? ...het is wel de bedoeling dat men ff dezelfde naam gebruikt als bij het inzenden van een track anders klopt er straks geen zak meer van de statestieken die de voter kan genereren ook met het oog op dat je verplicht bent om te stemmen als je zelf een nummer hebt ingezonden...

het is wel een allemaal een vokken puinzooi aan het worden zo, de jeuz 8D

Back