* Cunttest 2012 *

....ook met het oog op dat je verplicht bent om te stemmen als je zelf een nummer hebt ingezonden...
dus met andere woorden, diegene die x maal een trek heeft ingestuurd (al dan niet onder een (ietsie pietsie) andere naam) mag, nee moet zelfs, dus ook x maal stemmen....
ik zeg :slotje:

Mwah, zat zelf meer te denken aan zoiets:
article5731275.jpg

:okdan:

dus met andere woorden, diegene die x maal een trek heeft ingestuurd (al dan niet onder een (ietsie pietsie) andere naam) mag, nee moet zelfs, dus ook x maal stemmen....
ik had hem al aan voelen komen en hij kwam... maar neen 'luur, 1x stemmen dus :geslaagd:
daarom dus; volgend jaar GEEN multiepele inzend dingen meer...

godsesamnezaad, wat een rotzooi is het geworden zeg... de kutste cunttest so far...

ik had hem al aan voelen komen en hij kwam... maar neen 'luur, 1x stemmen dus :geslaagd:
:? maar dan krijgt Roberto1970 wel een plek op de uiteindelijke lijst der kuttigen, maar Roberto1971 niet, want die heeft niet gestemd.....

lock.png

:? maar dan krijgt Roberto1970 wel een plek op de uiteindelijke lijst der kuttigen, maar Roberto1971 niet, want die heeft niet gestemd.....
als het te lang duurt dan stemt men maar op de pulldown keuzes die wel mogelijk zijn (de laatst ingezonden bij multiples dus)... vuk de zip dan maar...

ik ga proberen een ZIP met alle inzendingen te bakken aangezien Child of arT dat nog (of helemaal) niet gaat/heeft doen/gedaan...
en ik mij als hoofdmeester (ofziets) verantwoordenboek en geroeptoeter voel om dat te doen nutuulk...

Ik heb heel veel aan mijn hoofd de laatste tijd 6 trak!

Back