* Cunttest 2012 *

Na lang likken en vegen ben ik tot de volgende kontillusie gekomen:

J.Baars - Pussy Alert - 1 punt
Robert1970 - Doei 2012 - 2 punten
Zoidsity - Bohemian Rhapzoidy - 3punten
Arnout Quirijns - Vracht Ootoo toettoet - 4 punten
Meukvijverbier - Jostitatoeteraarboeiepark - 5 punten

Behalve de sluit- heb ik vooral ook de lachspieren het werk laten doen.

Met nog een eervolle vermelding voor Teluur - De Zangles van Lisa
en DJRazor (Piet Rutser) - T.F.P.O.T.C.N.O.T.L.K.P.A.C.T.
die ik bijna in zijn geheel heb beluisterd, ..... bijna!
Auw!

De rest was of te goed of niet slecht genoeg.

:dubbel:

Aldus ende reedsch:

username Zoidsity - Bohemian Rhapzoidy :dubbel: aparte username geeft ie me...

5punten teluur - De Zangles Van Lisa : gewoon briljant :D
4punten Dr van Lansberg - Warum! : omdat 't Duits is!
3punten Mark E. - Schijten : met recht een schijtnummer
2punten Robert1970 - Doei 2012 : kazig, keyboard-achtig en een 90ies house versie van een bekende melodie...
1punten j.baars - Pussy Alert : gewoon een vervelend nummer :D

and hereby the results from de jurie vaan meastreeeech, gek:

ut woar dit joar verdomd lestig. gelukkig ware er veul dubbelgangers dus die kregen allemaol 1 punt minder , minimaal

1 punt:
het was lastig:
- jeroenbaars met het gewoon"" slechte""pussy alert ?
neen : het werd stuurloos in de wind. alhoewel ik de ambulance op het einde nog mis
2 punten :
eigenlijk had six ze verdiend met nr 23 in de lijst, maar laten we eens kut doen:
dit jaar wel veel stront ipv cunt, zal wel door die grijstinten komen, maar oke
het wordt mark E met schijten !
3 nu wordt het wat : tja deze is pijnlijk, voor de organisatie van het evenement, kut gewoon:\yep( maar desalniettemin toch weer hartelijk dank voor de organisatie van dit festijn ):
Tragamet met bellen blazen !
is er niet meneer....
oke doet u me dan maar die andere, dit is wel kut hoor.
jawel meneer, er is net een bus met polen langsgewees, u begrijpt me wel nietwaar...
eigenlijk te goed , en twee nummers ingestuurd ( mensen kies nou gewoon eens even ! ), derhalve helaas geen 4 punten vandaag.

wat staat dan wel op 4 punten:
jawel de meest muzikale inzending van dit jaar, geweldige band, chapeau:
de 4 punten gaan naar MEUKVIJVER !

en dan op 5:
simpel , gewoon diegene die me aan het lachen kreeg, de swinger, simply the best:
Teluur met zangles van Lisa.

met vele complimenten , ik heb weer genoten/ bohemian gaat zeker mee, de geslaagde kerstsong ( nr6 ), nr21 die zo geloopt in een winkelcentrum gedraaid zou moeten worden, geen mens die het zou merken maar ondertussen toch..... en nog vele anderen, au revoir, bonne nuit , gute nacht freunde ,es wird zeit.......

Laatst gewijzigd:
'luur naar 1, Meuk naar 2 en zoid naar 3 :okdan:

Man_Jump_for_Joy.jpg

Yes ik staat op 1

Dank aan allen die op mij gevoot hebben

maar alle stemmen zijn nog niet vergeven en dus staat er nog niets vast....
....en wat als foxnews simpelweg beslist dat nummer twee de winnaar is?

spannend !

Ik hoop het wel want anders valt 80% van mijn gescoorde punten weg :D
en 40% voor mij maar vooral ook zijn eigen gescoorde punten (want het is zeer waarschijnlijk een SF lid die onder een andere naam vote omdat het anders opvalt dat 'ie op zichzelf heeft gestemt nutuulk) en zal daardoor niet meedingen naar de eindstand...
Het moet niet gekker worden
maar het mag wel?
Pussy Alert is gewoon het beste ...
idd, maar niet de kutste zo te zien ;)

Laatst gewijzigd:
Drank voor alle stemmen :mega: op een mega goed 2013 dan maar!! Natuurlijk moet ik ook nog mijn punten uitdelen..
't Was een waar gevecht.. er waren zoveel dingen die ik punten wilde geven maar na veel twijfel, wikken en wegen hier mijn lijst:

Omdat het eigenlijk stiekem toch best wel lekker klinkt 1 hele dikke volle punt voor "Take me to the Doctor" van Pablo. 8)

De 2 punten zijn allebei voor het meesterwerk van Zoidsity "Bohemiam Rhapzoidy" omdat het wel erg brijant gedaan is. :halleluja

3 punten voor "Kika Kut" omdat het voor een goed doel is natuurlijk :D

4 punten voor het hilarische werk van Arnout " Vrachtwagenchauffeur toet toet" oftewel met de vla in de pijp.. de miep miep!!! :dubbel:

De volle 5 punten die ik mag uitdelen geef ik een beetje met dubbele gevoelens.. ik ben mij de cumcurrentie ter dege bewust maar ik moet eerlijk zijn :D
Toen ik de tietel van teluur's creatie in de lijst zag wist ik het eigenlijk al.. wat heb ik dubbel gelegen toen ik dit ergens begin vorig jaar hoorde en zag.. :dubbel:
Afin.. een beeld zegt meer dan duizend woorden..

zangles.jpg

Laatst gewijzigd:
Back