* Cunttest 2012 *

Wie moeten er eigenlijk nog allemaal hunne stemme uitbrenge? Nateluurlijk, ga ik wel proberen als laatste te stemmen, zodat ik strategisch kan stemmen en wellicht alsnog zoid van de eerste plek af kan krijgen, want met die attitude het stemhokje ingaan is wel flink cut en daar gaat het tenslotte om in dezen kunttest.

Nateluurlijk, ga ik wel proberen als laatste te stemmen, zodat ik strategisch kan stemmen en wellicht alsnog zoid van de eerste plek af kan krijgen
het lijkt er wel op dat je dat moet gaan doen want er word bar weinig cheztembt verder...
maar wellicht zijn er ook nog een paar votes voor zoid van personages die nog steeds niet hun stemmen kenbaar hebben gemaakt in de thread of wellicht geen legale stemmers zijn...

de personage "vul hier je naam in" dus...

Werd er de vorige jaren meer gestemd dan? Misschien moeten dan de stemmers nu meer punten kunnen uitdelen of zoiets om meer invloed te kunnen uitoefenen op de ranglijst? (gewoon een idee dit, meer niet)

het lijkt er wel op dat je dat moet gaan doen want er word bar weinig cheztembt verder...
maar wellicht zijn er ook nog een paar votes voor zoid van personages die nog steeds niet hun stemmen kenbaar hebben gemaakt in de thread of wellicht geen legale stemmers zijn...

de personage "vul hier je naam in" dus...

Die was ik had ik gezegd gvd... Ik bedoel ik heb te vroeg ingedrukt en vergeten "mijn naam" in te vullen, dit was tijdig aangegeven: "we passen het netjes aan".

Dus die "stemmer" is geldig :bekdicht::(:stupid

ha, nou dat werd tijd....ik verheug me al op de puntjes...

Kep gevote hoor.:D

Kon aleen niet altijd de track kiezen waarop ik wou stemmen, heb dan maar op de naam gestemd zeg maar.

Punten zijn gegaan naar:

J baars - omdat ik aan mijn ouwe bandje moest denken.
Brz - omdat ik aan mijn oude amiga moest denken.
Bohemien rapzodi - omdat ik aan mijn moeder moest denken.
6 trak - omdat ik aan één ruk naar spanje moest denken.
En die andere denk ik ook.
:eureka:

Go Tony, 80% van mijn puntentotaal ligt in jouw handen :okdan:

Bassio, ik zie jouw stem niet terug bij Oenga... Of zit er een kleine, gemiddelde dan wel grote vertraging tussen stemmen en dit terug kunnen zien?

Back