• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Fantom XR + SRX, JP 8080 , V-Machine, Rhodes AR-150

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

keyboardwizz

Ingeburgerd
Wegens aanschaf Roland Integra heb ik de volgende item kwijt te raken:

Roland Fantom XR module , full expanded sample ram, 2,0 software, 6 expansion boards, te weten:
SRX-03 Studio, SRX-06 Complete Orchestra , SRX-07 Ultimate keys SRX-08 Platinum trax
SRX-09 World collection en SRX-10 Big Brass ensemble

In prima staat, bodemprijs €950,-- (alleen de SRX zijn al €100 per stuk...)

Roland JP 8080, natuurlijk DE trance bak, maar ik gebruik hem te weinig € 550,--

LET OP: Deze 2 items zijn beschikbaar vanaf 25 november ivm optredens, maar kijken/reserveren kan natuurlijk altijd...

SMPRO V-Machine, eenvoudige VST player met werkende plug-ins o.a. de officiele Classic Keys bundel met VB-3 OP-X en nog een aantal heerlijke vintage plugins. € 250,--

(Roland) Rhodes AR-150 Stereo keyboard AMP, groot maar klinkt moddervet €250,--

Even een schopje, wie helpt me richting die Integra?

En de srx boards verkoop ik in eerste instantie niet los, of iemand moet met een goed voorstel komen voor een "kale" Fantom XR...

Prijsverlaging, voor het eind van het jaar wil ik die Integra, dus:

Fantom XR inc 6 expansions: € 850,--

JP 8080 €450,--

V-Machine & Classic keys bundle €200,--

Roland Rhodes AR 150 stereo keyboard amp €200,--

Yamaha BC-2 €50,--

Inmiddels verkocht: Rhodes AR 150, Yamaha BC2 en SMpro V-Mahine.

De Roland Fantom XR houd ik nog een tijdje ivm mijn komende tour (en de lange levertijd van de Integra)

Blijft over Roland JP8080 voor €400,-- Wie o Wie ??

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back