Wegens verhuizing naar een nieuwe ruimte, welke op dit moment van de grond af wordt geconstrueerd, bied ik mijn modulaire akoestiek te koop aan.
Dat kan zowel in 1 koop volledig worden overgenomen, als in losse paren modules.
Het betreft 2 helmholz resonators, 2 QRD diffusors, 4 basic mid/high side absorbers en een front absorber, allen zelfbouw, volledig natuurkundig en wiskundig verantwoord
. Aangezien ik geen echte timmerman ben, zitten er soms wat (verwaarloosbare) flaws in de afwerking, maar de effectiviteit wordt er sowieso niet minder door.
De toepasbaarheid van de resonators en de diffusors zijn redelijk universeel, ondanks dat ze zijn getuned op de ruimte waar ze nu in staan. Deze dimensies komen aardig overeen met menig slaap- of zolderkamer hok. Voor de diffusors is het wel van belang dat ze minimaal 2 meter van de luisterpositie af staan. Ik heb alles grootendeels op vensters staan die tegelijk als basstraps dienen, maar je zou ze ook aan de muur kunnen hangen.
specs en vraagprijzen (het staat een mens uiteraard vrij om een redelijk bod te doen)
resonators: x2
hoogte: 124mm
breedte: 760mm
diepte: 310mm
afgesloten luchtlaag binnenin: 210mm
effectief frequentiespectrum < 350Hz - > 3500Hz
vraagprijs pair: 300 €
diffusors: x2
hoogte: 1240mm
breedte: 715mm
diepte: 315mm
effectief frequentiespectrum 275Hz - 3300Hz
absorbers mid/high side: x4
hoogte: 625mm
breedte: 1240mm
diepte: 160mm
effectief frequentiespectrum < 3000Hz +
vraagprijs pair: 85 €
vraagprijs 2 pair: 150 €
absorber/resonator front: x1
hoogte: 915mm
breedte: 1800mm
diepte: 160mm in het midden, naar de zijden taps aflopend naar 100mm
effectief frequentiespectrum: < 3000Hz +
vraagprijs: 150 €
1 koop resonators pair + diffusors pair: 500 €
1 koop alles: 750 €
liefst mailen naar nox [at] fsmastering [dot] com, daar ik niet vaak genoeg op het forum hang om efficiënt pm's in de gaten te houden, of bel 06 518 04 969.
zo ziet het eruit in volle setup, in de bijlagen een aantal losse foto's
Dat kan zowel in 1 koop volledig worden overgenomen, als in losse paren modules.
Het betreft 2 helmholz resonators, 2 QRD diffusors, 4 basic mid/high side absorbers en een front absorber, allen zelfbouw, volledig natuurkundig en wiskundig verantwoord
. Aangezien ik geen echte timmerman ben, zitten er soms wat (verwaarloosbare) flaws in de afwerking, maar de effectiviteit wordt er sowieso niet minder door.De toepasbaarheid van de resonators en de diffusors zijn redelijk universeel, ondanks dat ze zijn getuned op de ruimte waar ze nu in staan. Deze dimensies komen aardig overeen met menig slaap- of zolderkamer hok. Voor de diffusors is het wel van belang dat ze minimaal 2 meter van de luisterpositie af staan. Ik heb alles grootendeels op vensters staan die tegelijk als basstraps dienen, maar je zou ze ook aan de muur kunnen hangen.
specs en vraagprijzen (het staat een mens uiteraard vrij om een redelijk bod te doen)
resonators: x2
hoogte: 124mm
breedte: 760mm
diepte: 310mm
afgesloten luchtlaag binnenin: 210mm
effectief frequentiespectrum < 350Hz - > 3500Hz
diffusors: x2
hoogte: 1240mm
breedte: 715mm
diepte: 315mm
effectief frequentiespectrum 275Hz - 3300Hz
absorbers mid/high side: x4
hoogte: 625mm
breedte: 1240mm
diepte: 160mm
effectief frequentiespectrum < 3000Hz +
vraagprijs pair: 85 €
vraagprijs 2 pair: 150 €
absorber/resonator front: x1
hoogte: 915mm
breedte: 1800mm
diepte: 160mm in het midden, naar de zijden taps aflopend naar 100mm
effectief frequentiespectrum: < 3000Hz +
vraagprijs: 150 €
1 koop resonators pair + diffusors pair: 500 €
1 koop alles: 750 €
liefst mailen naar nox [at] fsmastering [dot] com, daar ik niet vaak genoeg op het forum hang om efficiënt pm's in de gaten te houden, of bel 06 518 04 969.
zo ziet het eruit in volle setup, in de bijlagen een aantal losse foto's