When Logic Fails @ Panama met Sander Kleinenberg en Kraak en Smaak

nakken7

Ouwe rot
Zaterdag 8 december in Panama Amsterdam:

- When Logic Fails live
- Sander Kleinenberg
- Kraak en Smaak dj-set

aanvang waarschijnlijk 21.30

Wees welkom! Zou leuk zijn een aantal van jullie daar te treffen.

Meer info op Facebook: http://nl-nl.facebook.com/events/384012731678554/
Deel vooral.

Zo zo, goed bezig man! lichtman nodig?

:D

Ik kan het niet beloven maar deze keer kan ik misschien wel!!!! Hoe lang treden jullie op?

(kun je misschien de details mij mailen -prijs, tijdstip, etc, ik heb geen facebook... ik moet wat regelen als ik ga)

Zo zo, goed bezig man! lichtman nodig?

:D

Thanks, lichtman is nooit weg... Doe jij nou ook het licht in Doornroosje als ik daar met The Light Parade speel?

Ik kan het niet beloven maar deze keer kan ik misschien wel!!!! Hoe lang treden jullie op?

(kun je misschien de details mij mailen -prijs, tijdstip, etc, ik heb geen facebook... ik moet wat regelen als ik ga)

He Pablo, de detail worden waarschijnlijk komende week duidelijk.... Ik zal het hier wel aanvullen, zodat ook de facebooklozen op de hoogte zijn.

Ik hoop wat mensen op de been te krijgen, anders spelen wij voor een lege zaal en komt iedereen op de proppen als Sander Kleinenberg begint....

Wij spelen in ieder geval ongeveer een uur, misschien nog wat langer.

Hesp, ga ik doen voor je. Okt me grappig.

Leuk man, op de iPad typen....

Nog wensen? Dan hoef ik jullie niet te mailen :-)

Heel vet! aantal tracks sluiten ook wel mooi aan bij het werk van Sander succes! en geniet er i.d.d. van

Hesp, ga ik doen voor je. Okt me grappig.

Leuk man, op de iPad typen....

Nog wensen? Dan hoef ik jullie niet te mailen :-)

Ja, hoe is dat handig kort te sluiten? Misschien is mail toch wel het handigst...

Heel vet! aantal tracks sluiten ook wel mooi aan bij het werk van Sander succes! en geniet er i.d.d. van

Ik ken het werk van Sander Kleinenberg niet echt goed, ga het vanavond maar eens goed beluisteren. kraak en Smaak waardeer ik erg, maar hun DJ-kunsten ken ik niet (behalve als Wipneus en Pim).

Komen jullie ook? Wie komt er verder?

Ik kom in ieder geval, het enige belangrijkste ding die ik graag wil weten is of het optreden om 21:30 begint (of eerder of later)en de prijs... want we gaan daarna ergens anders naartoe :D

Oké, ik KOM!!!!

Na je optreden kunnen we even ontmoeten, lijkt me leuk :) Rond 11 uur gaan we naar de Odeon.

Gezellig Pablo!

Voorverkoop is begonnen, via http://panama.nl/tickets.

Let wel even op dat je kaartje voor ons koopt, anders betaal je een tientje te veel. Je moet dan wel voor 22:30 binnen zijn, maar dat je moet je in ieder geval, want wij spelen om 21:30! :)

Panama Flyer.jpg

Verder nog Amsterdamse SF-ers aanwezig in Panama?

Ja, ik heb het gezien. Het komt wat goed dus... Treden jullie een uurtje of zo? Ik ben erg benieuwd!

Morgen, party!

We spelen een uur, Pablo! Ik zie je daar. Ik ben degene die Bas en gitaar speelt!

Leuk man. We gaan duimen omdat er slechte weervoorspellingen zijn (glad) maar volgens mij zal het net meevallen; ik heb de tickets al.

Als het optreden afgelopen is kunnen we daarna bijkletsen :okdan:

Ene... zing je ook?

Leuk, ik wens jullie veel succes vanavond. Net zag ik de weervoorspellingen en het zal inderdaad meevallen.

Let's have a party!

Back