Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Staat die monitor op de tocht?

Hoe bevalt de TR909, had je er al 1tje gehad of is dit je eerste (echte) kennismaking met de drummachine?

In ieder geval gefeliciteerd met de aanschaf!

Hoe bevalt de TR909, had je er al 1tje gehad of is dit je eerste (echte) kennismaking met de drummachine?

In ieder geval gefeliciteerd met de aanschaf!

Bevalt me goed! Alleen doet ie soms wild bij het starten, dan speelt een random patroon die ik telkens moet wissen in pattern mode. Geen idee wat het is

Bevalt me goed! Alleen doet ie soms wild bij het starten, dan speelt een random patroon die ik telkens moet wissen in pattern mode. Geen idee wat het is

Zou er ff nieuwe batterijen in doen en dan factory reset.

Klinkt inderdaad als batterij. Sommige andere Roland drumdoosjes zetten bij lege batterij alle 16e noten van alle klanken vol, klinkt een beetje druk. :)

Ik was ook benieuwd en ben toen even teruggedoken in de thread: 't is een Calrec.

Mijn nieuwste fotos uit de WAH studio:

Attachments

• DSC02302.jpg
    DSC02302.jpg
    82,6 KB · Bekeken: 84
  • DSC02303.jpg
    DSC02303.jpg
    64,8 KB · Bekeken: 91
  • DSC02304.jpg
    DSC02304.jpg
    49,5 KB · Bekeken: 92
  • DSC02305.jpg
    DSC02305.jpg
    80,6 KB · Bekeken: 88
  • DSC02306.jpg
    DSC02306.jpg
    68,3 KB · Bekeken: 86
Is dat zilveren ding met die davidsterren speakers de Diamond LH737? Wat is dat voor een bak? Lijkt me erg obscuur

De laatste foto is inderdaad de Diamond LH737 Work Station. Klinkt heel erg goed en dat voor 50 euro.:D

Is dat zilveren ding met die davidsterren speakers de Diamond LH737? Wat is dat voor een bak? Lijkt me erg obscuur

Oh, ik zie het nu. Nee dat is de Casio CTK230, ook een bak met hele goede geluiden en ritmes.

zijn Musicstore racks, en zijn Berken Multiplex
de kleine is zo'n €100 de grote €150

de beugels die er boven hangen zijn van reloop, ook zo'n €30 p/s maar perfect voor table top synths

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back