Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
:D ¿ɥɔoʇ 009ɹɯ ɹ&p uəə ʇɐɐʇs doʞ u,z do əıp ɹəxıɯ əıp sı ɾıɯ suəƃloʌ

Die Pro-Tone heb ik ook altijd weleens willen beluisteren.. Die Syntrack, ook van Spectral Audio klinkt erg nasty qua sound.. en je kan het filter voor externe audio gebruiken.. en via CC# midi controlen.. best leuke bakkies :)

@ MSK: leuke setup!:okdan:

ProTone heb ik vroeger ook gehad en het is zeker een leuke synth, zou er wel weer eens mee willen spelen. Hij is nogal beperkt eigenlijk maar dat is niet altijd een nadeel. De LFO is bovendien razendsnel.

Heb ergens ooit gelezen dat de oscilatoren in de Pro-Tone "weak" zouden zijn maar waarschijnlijk bedoelen ze slechts beperkt qua golfvorm en mogelijkheden dan.. :)
Hoe is het filter daarin trouwens? die in de Syntrack is echt super wreed :)

MSK, wat is dat voor mixer? Ziet er Brits uit. Leuk hok!
Het is een DR M600. Is geloof ik een Nederlands merk.
En ja de protone klinkt vanzichzelf dun als je het vergelijkt met een Moog bijvoorbeeld.
Maar krijg er vaak een best veel verschillende sounds uit. Hang 'em ook vaak aan mijn Sherman.

IMG00164-20131026-1702.jpg
IMG00165-20131026-1703.jpg

vandaag alles aangesloten op het mengpaneel, patch paneel aan het inrichten, een paar kabels te kort maar we zijn bijna weer geheel in de lucht :D

Mooie spullen en ruimte.
Zie ik daar links in de hoek een 808? kan het niet met zekerheid zeggen.
Edit; zie al dat het een Miami is.
Vet iniedergeval!

Dat wordt het volgende project, heb alles al klaar liggen maar er moet een wand geplaatst worden. Dat is een mooi klusje voor in de winter. Voorlopig afmixen op de koptelefoon....

Stap voor stap, heb nu eindelijk het idee dat ik qua setup de dingen kan doen die ik zoek qua workflow en sound.
Zo is er behoorlijk wat doorheen gegaan afgelopen twee jaar. Alleen nog een polysynth met de tijd, maar weet nog niet welke. Heb de p08 gehad maar we waren geen vriendjes.

Nice man.
Ziet er erg cool uit om mee te jammen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back