Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik wil gewoon niet dat het bij iedereen bekend is dat ik graag martel weetjewel
dus laten we t stil houden

Wie of wat martel je dan, een kooi gevecht lijkt me wel wat.
Ik hou ook van martelen en dan niet synths.

Attachments

• kooi gevecht.jpg
    kooi gevecht.jpg
    10,5 KB · Bekeken: 93
Mixer is een Crest Century GTX. Controller is een Faderfox. Zitten wat CC's op van alles wat te ver weg staat. Track opnemen is een take. Sinds die controller zijn de opmerkingen over te statische tracks verdwenen :)

Zie hier, foto's!

De baan waar alle aarde draadjes op uit komen licht opgeschuurd met het idee dat ze dan nog net iets beter contact maken. De andere kan zat met stekkertjes... solderen is ietsje beter. Ik hoop hiermee meer headroom te krijgen. Bij sommige kanalen lekt de fader ook op de gain. Per kanaal zitten er een paar ledjes die dienst zouden moeten doen als soort van kanaal VU... soms als je de fader verder op en drukt, lijkt het alsof ie de gain mee trekt. De led's zijn pre fader, dus zou niet moeten kunnen. Ik denk dat het wat lekt door dat aarde dingetje. Dit is een bekend ding van Crest. Er zijn nog veel meer dingen die je kan doen om het ding veel beter te laten klinken zoals op-amps vervangen enzo.

Staat ook een foto tussen van die Faderfox. Die gaat via USB m'n iConnectmidi in, echt super handig zo.

Attachments

• DSC_0317.jpg
    DSC_0317.jpg
    81,2 KB · Bekeken: 97
  • DSC_0318.jpg
    DSC_0318.jpg
    102,6 KB · Bekeken: 91
  • DSC_0321.jpg
    DSC_0321.jpg
    92,2 KB · Bekeken: 97
  • DSC_0320.jpg
    DSC_0320.jpg
    47,6 KB · Bekeken: 97
  • DSC_0319.jpg
    DSC_0319.jpg
    75,7 KB · Bekeken: 97
Ik ben onlangs met m'n studiootje verhuisd naar een ruimere plek, niet meer thuis. Zo langzamerhand begint het vorm te krijgen, me happy :)

Attachments

• DSC_0698.jpg
    DSC_0698.jpg
    62 KB · Bekeken: 94
  • DSC_0715.jpg
    DSC_0715.jpg
    60,9 KB · Bekeken: 90
Das inderdaad een mooi hok! Wat hangt er nou boven je buro? Ik dacht eerst zo'n rol dinges voor een garagedeur, maar dat is het niet.

En die drumkit is echt super gaaf......

Knap allebei, hoe vinden jullie die ruimtes? Ik begin hier zelf uit de voegen te barsten. Huren ofzo? :peukie:

at hangt er nou boven je buro? Ik dacht eerst zo'n rol dinges voor een garagedeur, maar dat is het niet
Het ís zo'n roldinges :) Ik zit op de bovenverdieping van een bedrijfsunit met zo'n grote overheaddeur. Als die open gaat schuift ie dus dwars door m'n control room. Dat gebeurt gelukkig maar 1 of 2 keer per maand :D

Mooi die ruimtes buiten huis. Lijkt mij ook wel eens al was maar om echt eens wat te kunnen doen zonder geroepen te worden door vriendin of dochter. Maar ben bang dat ik er dan helemaal niet meer aan toe kom omdat de auto pakken toch weer een extra stap is die me tegen zou houden. Waar is de tijd toch gebleven dat ik 18 uur per dag in m'n studiootje zat :D

Mooie pics weer zeg.. :)
Die studiotoer van VCOVCA is geniaal :D Cool zo'n kamerbreed mixer.. sjonge wat ongelofelijk huge.. :{

Dit is de huidige setup in mijn rock 'n rommelhut... :mega:

attachment.php

Attachments

• Rock 'n Rommel hut2.jpg
    Rock 'n Rommel hut2.jpg
    90 KB · Bekeken: 99
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back