PietjePieter
pieterend lid
Oei vet man!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En weer wat nieuwe spullen!
Nog een constructie bouwen zodat de juno wat schuiner staat zodat ik die makkelijker kan bedienen..
![]()
]
Dit is mijn zelfbouw meubeltje.
Vrij eenvoudig te maken van 2 Ikea Rast kastjes met een Ivar plank ertussen.
Kost € 26,- plus eventueel de 19"strips, en een middagje klussen.
De breedtemaat hoef je dus niet te veranderen. Ik heb wel de hoogte aangepast, maar dat is een kwestie van voorkeur.

Phochos, jij blijft veranderen pffff Hoe vaak heb je niet al gezegd dat het je definitieve setup is? Geef anderen ook de kans om hun studio te laten zien ;-)

Ben er om een paartje geweest.De breedtemaat hoef je dus niet te veranderen. Ik heb wel de hoogte aangepast, maar dat is een kwestie van voorkeur.
Toppie!
Cheers,
Exo.
rack rails had ik gisteren al van Bax ontvangen. Morgen alles in elkaar schroeven, de foto's volgen snel!thanks heren, dit is zo'n gevalletje 50/50, ik zag ergens een meubel online, toen dacht ik zoiets is perfect.....omdat ik een mpc gebruik moet die zowiezo voor me staan, maar mijn basis synth ook. en dan beginnen de problemen....vind dan maar eens een meubel die dat heeft. lijkt simpel. anyway, heb een djmeubel bouwer de uitdaging gegeven en wat maten...dit is het resultaat geworden. custom dus. kosten +/- 1200 euro voor het hele meubel. incl ingebouwde 19''racken en kabelgootjes

Mooie spulletjes!
Zie ik daar het Ikea rackje
Cheers,
Exo.
die diffusers zijn echt veel te klein. vooral als je zit daar ga je geen profijt van hebben.