Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
En weer wat nieuwe spullen!

Nog een constructie bouwen zodat de juno wat schuiner staat zodat ik die makkelijker kan bedienen..

attachment.php

]

Prachtige Rhodes Boelie

Dit is mijn zelfbouw meubeltje.
Vrij eenvoudig te maken van 2 Ikea Rast kastjes met een Ivar plank ertussen.
Kost € 26,- plus eventueel de 19"strips, en een middagje klussen.

Attachments

• Rem1 Agnes.jpg
    Rem1 Agnes.jpg
    58,9 KB · Bekeken: 84
Dit is mijn zelfbouw meubeltje.
Vrij eenvoudig te maken van 2 Ikea Rast kastjes met een Ivar plank ertussen.
Kost € 26,- plus eventueel de 19"strips, en een middagje klussen.

Wow! Te gek idee. Zelfde idee als die lack tafeltjes van Ikea? Daar past namelijk ook precies 19 inch gear tussen. Of moet je deze op maat maken?

Volgens mij steken bij die Lack tafeltjes de 19" oortjes nog over het hout heen aan de zijkant. Bij deze vallen ze er precies tussen, dus kun je nog strips monteren.
De breedtemaat hoef je dus niet te veranderen. Ik heb wel de hoogte aangepast, maar dat is een kwestie van voorkeur.

Mijn Living-Reum Studio na de veranderingen:

Yamaha PSR-DJX1 keyboard, HFG BJ82 Generator, Korg Monotron Delay Synthesizer, Sangean DR101 Digital Recording System.

Attachments

• DSC02241.jpg
    DSC02241.jpg
    73,9 KB · Bekeken: 87
Phochos, jij blijft veranderen pffff Hoe vaak heb je niet al gezegd dat het je definitieve setup is? Geef anderen ook de kans om hun studio te laten zien ;-)

..misschien moet je zelf een foto posten? Phooch doet het tenminste :eureka:

De breedtemaat hoef je dus niet te veranderen. Ik heb wel de hoogte aangepast, maar dat is een kwestie van voorkeur.
Ben er om een paartje geweest.
Toppie!

Cheers,
Exo.

Ik heb vandaag de mijne ook opgehaald :) rack rails had ik gisteren al van Bax ontvangen. Morgen alles in elkaar schroeven, de foto's volgen snel!

thanks heren, dit is zo'n gevalletje 50/50, ik zag ergens een meubel online, toen dacht ik zoiets is perfect.....omdat ik een mpc gebruik moet die zowiezo voor me staan, maar mijn basis synth ook. en dan beginnen de problemen....vind dan maar eens een meubel die dat heeft. lijkt simpel. anyway, heb een djmeubel bouwer de uitdaging gegeven en wat maten...dit is het resultaat geworden. custom dus. kosten +/- 1200 euro voor het hele meubel. incl ingebouwde 19''racken en kabelgootjes

watn geld ...mooi meubel dat wel dan verwacht ik bv drie tafels in een u vorm .. met dedicated ..5u racks erbovemn en eronder ..
1200 kanje aardig wat racks vulluh ook;-]
:okdan::halleluja

Zo, voor het eerst ook maar eens een kijkje in mijn 'muziekmaakhoek'.

De hackintosh (misschien niet helemaal te zien) draait Logic Pro X met verschillende Kontakt 5 libraries, dit geldt ook voor de Macbook. Verder zie je onder in en op het rack een ES-1 mk2 een JV-880 een patchbay een versterker en een MS-20 mini. Daarnaast staat mijn trouwe DX7 en mijn DIY modular waar ik snel weer eens mee bezig moet.

IMG_0755.jpg

IMG_0759.jpg

IMG_0763.jpg

Laatst gewijzigd:
Mooie spulletjes!
Zie ik daar het Ikea rackje

Cheers,
Exo.

Zeker weten! Die heb ik gelijk opgehaald, rack rails van bax erin geschroefd en klaar!

Mooie kast met apparatuur.

....een heel eenzame module :D

die diffusers zijn echt veel te klein. vooral als je zit daar ga je geen profijt van hebben.

Valt best mee DRe. ze zitten rondom geplaatst in heel de ruimte, had het min of meer laten bereken, wereld van verschil, met hoe het eerst was.

nog tips dan? ik blijf leren hiero....

thanks alvast

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back