Groetjes iderein!

MOK

Ingeburgerd
Mij name is Dejan.En mij NL schrijven grama is vreselijk, darum ik schrijf niet zo veel. Ik heb jaren lang gevolgen jullie discussie over aparatur, en hebt mij veel gegolpen met beslising over het nieuvw dingetjes te kopen. Ik ben zelf een musikant(drummer), von Yugoslavia afkomst en ik heb live geluid gedan in tentale concret podias door heele nederland en Europa, since '91, vonav grote festivalen tot diy concerten zalen en mainsteram podias...Robodock/Melkweg/Oerol/Fusion/Kleine Kraakpanden...ect
Ik ben anologue en vintage freak, en ik heb merdere studios gegad since 2001. Tot nu ik heb iets von 200 opnames gemakt, dat is mestal uitgebracht op vinil, en mestal varen het internationalen klanten. Ik werk met band recorders en buisen ouwe vetse outboard. Ik maak zelf grotte P.A. zang instalaties en repareeren oude britse mixing consoles.Voor de rest, ik heb geen leven,;-)... boven de apparatuur dat ik ben verslav op en soms touren met mine bands door Europa.In het laatse tijd, ik been meer focus op live werk, nadat 10 jaar in het kelder gezeten word ik niet blij en het betja associal.Darum ik heb hier paar advetencies opgezet, om apaartuur te verkopen, of ruilen voor live apparatuur, omdat ik geloven, dat dit sort aparatuur hier is gevarderd..Ik hope dat ik zaal acceptierd door jullie worden, hetselfde als ik respect voor dit forum heb...Nogmal groetjes naar ideren. Dejan

Danku julle vell, voor wellcome...
@BRZ dat kun, het alternatief werld is niet grot...;-)
Zelf, ik kom von underground diy scene, maar vroeger heb ik veel als straat musikant geverkt(drummer) in Amsterdam. Toen ik kom in Nederland.Leidse plain/dam squer en ook als session musicant in lokalen music kroegen.Ik hou van alle types music, blues/hard rock/punk/hc...ect en ik bent niet "close minded" vaneer komt to music, als mensen vaker denkt omdat ik mak veel herie en lavai met mijn musiek...;-)
...niet schroken!!... en beware...;-) snel & hard!!
laatse band dat ik zit...

Laaste opnames dat ik heb gemakt ...

Somige voorbelden von mine oude opnamen studios en bands dat ik heb gespelt vroeger;
http://www.youtube.com/user/systemfail1000?feature=mhee

Laatst gewijzigd:
Danku Waveman...Ik behrijpen niet precies vat jij bedoelt. MOK staat vor Master of Kaos, de nam dat krijg ik door mensen in mine omgeving...En ja...ik ben dat sort typja, love it or hated, en vaak noit begrajpen door mensen dat worrship alein Zappa en Phill Colins. :D peace!

Tja het spijt me maar ik begrijp vinig slang taal, en soms begrijp ik verkeerd.Het is niet mij bedouling niemand om te verpesten...Mishien ik heb jullie gebombardierd met informatie, maar niet om "smart ass" te zijn, maar dudelijk te maken dat ik ben dedicated freak.. het is genug moelijk gewest vor mij door leven om descrimenerd en niet vardeerd te zijn omdat ik hou van "te"extreme musiek...zeker in het comercielen sound-tech werld...Ik hop dat hier krijg ik niet het zelfde...Vor mij in muziek grencen bestat niet...Nogmals vriendelijk groetjes naar iderein!!

Welkom MOK! Hier een medebuitenlander (Argentijn) die ook Nederlands "spreekt". Dit forum is erg leuk en soms heb je mensen met een "bepaalde" humor, neem je niet persoonlijk. Wat je vertelt is voor mij ook herkenbaar.

Tip: als je veel op het forum leest en ook vragen stelt kun je je taal zeker goed oefenen, ik leerde ook mijn Nederlandse taal te verbeteren alleen maar op fora (eerst Madonna.nl en daarna dit forum), en het maakt niet uit welke muziek je doet, het gaat om dat je plezier ervaart.

Succes!

danku Pablo...Ik zaal mijn best doen...het is toch de enige manier om mij taal te verbeteren als ik doen mee...Ik ben vell blij dat het minste ik duurf te beginen met schrijven na de alle tijd dat ik volgen discussies op dit forum...

Een taalbarriere is lastig, maar het zou zonde zijn om hierdoor stil te blijven toch?
Nogmaals welkom op het forum en neem Pablo's advies gerust ten harte ;)

welkom !
muziek is altijd welkom, ook noise, vrijwel alles eigenlijk

Back