Speak & Math samples

renepela

Ouwe rot
Voor een muzikaal projectje ben ik op zoek naar samples van de Texas Instruments Speak & Math.
Het lukt me maar niet om daar samples van te vinden op het internet, maar wellicht dat iemand ze hier heeft en ze zou willen delen.

Op internet zijn wel samples te vinden van de Speak & Spell, maar ik zoek dus echt de Speak & Math.

Wie heeft ze of weet waar ze te vinden zijn?

helaas kan ik je niet helpen.. ben alleen in het bezit van een speak&music en een la dictee magique.

mocht je nog tijd hebben dan is misschien de beste optie om er een via ebay.co.uk te vinden.. daar kun je voor een eurootje of 20/25 wel eentje vandaan plukken en de small packets verzendkosten liggen rond de 10 euro..

de speak & math zijn erg dun bezaaid in nederland.. net als de hele series eigenlijk. volgens mij zijn die dingen nooit in nederland gereleased.

welke samples zoek je precies? je zou via youtube een aantal van die gasten een berichtje kunnen sturen.. zijn wel hoop videos te vinden..

Die filmpjes zijn meestal al aardig wat jaren oud. Het gekke is dat je van de speak & spell echt heel simpel samples kunt vinden, maar van de speak & math dus niet.
Het gaat me om de samples van de getallen en vooral de rekenkundige woorden zoals plus, min, delen, vermenigvuldigen etc. (maar dan in het engels dus).

Leuk voorbeeld vind je trouwens in deze track waar volgens mij dus die speak & math samples ook inzitten.

En is zo'n t2s programmaatje geen idee en dan een beetje klankbewerking?

Nee, ik wil echt de speak & math samples.

Ja, die spell vind je heel simpel, dat weet ik en dat schreef ik ook al in de eerste post, maar die math is in geen velden of wegen te bekennen helaas.

de math doet rekensommetjes uitspreken.
de spell eh, spelt.

volgens mij zit er ook zoiets in toybox 2 van puremagnetik.. deze gebruik ik zelf ook.. kost zon 9 dollar op www.puremagnetik.com (iig de cijfers / kleuren en dieren ;))

die packs zijn trouwens zeer aan te raden.. toy pianos / kinderinstrumenten e.d.

Back