Voelen....

vcovca

NOXGENUS
Jahaaaaaaaaah, nieuwe mixer nieuwe uitdagingen. Ander hoekje van de zolder, dus alles is anders. Ik heb totaal geen idee hoe de mix is... m'n referentie staat 8 kilometer verderop.

Kijk, luister, kraak af, wat jullie willen. Ga er nog wel wat bij plakken, maar de grote lijn zal zo wel ongeveer moeten blijven. Geen automation, geen drumtracks, gewoon vingers, vier mute groepen en 32 kanalen vol geluidjes.

http://www.robbie.noxgenus.com/Brouwsels/Minotaur Electronics mix.mp3

Altijd inspiratie vol als je je omgeving veranderd.
Er is alvast niks mis met de mix, 8 kilometers of niet dit is goeie shit!:kroon:

Meer liefhebbers?

het bell achtige arpje is lekker
het ruisje/papierscheurgeluidje is erg irritant na 30x :D

Kapotte snare is juist dik......kan wel evolueren, maar weghalen zal ik niet doen....
Klinkt leuk.

Het is geen DAW pre bedachte track heh. De sequence van de synth parts is er nog wel, maar de opbouw is niet meer zo na te maken. Play en go, hardware, van dat spul. Vooral veel drum sporen. Ik zal er nog wat bij proppen, een lead ofzo.

Nou, hij heeft wat aandacht nodig hoor ik nu op een groot PA. Toch effe wennen aan de nieuwe mixer enzo..

Da moet :D

Maar de rest drukt nogal alles weg. Vooral de kick en de basssssss samen die zij behoorlijk dominant. Zo dominant dat de rest er maar moeite me heeft.

Je wint er gelijk geen eieren om
Ik ben geen fan van van de piano maar
nu snap ik em'
... idd garnier achtig bij elkander
bon

Laatst gewijzigd:
Achervolg je mij, of ik jou?

Of zijn wij de enige twee dwazen nog wakker hiero.... kan ook.

Jaaaaaaaaaaaa ja. Nee duidelijk joh :D

Ro zeg er eens wat van!

Back