Cyclone Analogic TT-303

Ok, maar dat zei ik dus niet.

Ja sorry je hebt ook gelijk. Als het stijlvol wordt gedaan kan het best dik klinken met redelijk behoudt van dynamiek.

Ik kreeg van die 'hardcore' waanbeelden waarbij alles helemaal kapot gemaakt moet worden. :D

Op de cyclone website zelf zijn ze inderdaad ook niet meer te bestellen. "This product is no longer in stock"

Heb een mailtje gestuurd of hij nog terug komt en in zelfde of andere vorm of dat het gebeurt is.

Had je hier op al een antwoord gekregen van Sebastién? Ben op zich ook wel benieuwd..

Had je hier op al een antwoord gekregen van Sebastién? Ben op zich ook wel benieuwd..

Nee nooit gekregen helaas,

Wel nu een van forumlid freelander die de "nieuwe" tt-303 te koop heeft staan. Ik was benieuwd wat dat dan voor een nieuwe versie was.

Deze dus, de "oude" komt helaas niet meer terug. Blijkbaar toch wel problemen gehad met roland denk ik. Viel te verwachten dat de tt-303 ook de lelijke case van de 606 en 78 ging krijgen :( .

attachment.php

Attachments

• bass-bot-tt-303.jpg.png
    bass-bot-tt-303.jpg.png
    1,4 MB · Bekeken: 80
Ik zag 'm vanavond op de website van Thomann en dacht ik maar er maar gelijk een nieuw topic voor.
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=204127

Ik heb de eerste versie en die is vet goed. Maar of deze net zo goed (of beter) is weet ik niet.

Ik heb gelukkig ook de eerste, het lijkt mij dat ze hetzelfde zijn. Misschien wat aanpassingen om de productie goedkoper te maken. De case kan nu het zelfde geperst worden voor alle 3, dus dat scheelt ook flink in de kosten. Ik had ook liever de oude case gezien. Het blijft een goed product toch?

Waar ik wel benieuwd naar ben is of dat het een keuze van cyclone zelf was.

Waar ik wel benieuwd naar ben is of dat het een keuze van cyclone zelf was.

Dat vraag ik me ook af. Is het een technische revisie omdat 1 of meer componenten niet meer beschikbaar zijn of heeft Roland, nu ze zelf na jaren toch ook maar eens 2 eigen remakes hebben gemaakt, lopen zeuren dat de v1 wel heel erg op het origineel lijkt?

ik heb een tijd geleden vernomen van enkele insiders dat Roland wel eens heel lastig gedaan heeft erover.
zou ook niet de eerste keer zijn.. ABL heeft ook al hun interface moeten aanpassen in het verleden.
begrijpelijk
ik vind de nieuwe Cyclone's trouwens echt niet zo lelijk

Back