RE-303 Pixie CPU - midi note out ?

spdk

ech wel
Hallo,

Ik heb een RE-303, met Pixie CPU firmware 1.4.3.

Ik wil graag noten vanuit de interne sequencer naar buiten sturen via de midi out. Is er iemand die weet of dit kan, of zelf misschien ook doet? Mij lukt het niet.

Alle documentatie, forums etc rondom de ontwikkeling van de cpu is sinds 2021 op sterven na dood, dus ik kan er weinig over vinden verder.

Alvast bedankt voor de info!

Ik denk niet dat het kan. De sequencer in de RE303 is geen midi sequencer maar een cv gate sequencer. Als je een kastje heb wat CV gate omzet naar midi kan je het omzeilen

Heb het heel vlug even geprobeerd. De RE midi out aangesloten op een mioXL. Zie wel signaal door de mio gaan maar geen midi notes.
Dat signaal is denk ik de midi clock van de re-303
Ik denk niet dat het kan. De sequencer in de RE303 is geen midi sequencer maar een cv gate sequencer. Als je een kastje heb wat CV gate omzet naar midi kan je het omzeilen
De Sonic Potions CPU kan het wel, maar die heeft weer vervelende bugs. Heb ik overigens ook maar gelezen op een forum, nooit zelf kunnen testen.

Bedankt voor het testen en jullie reacties, ligt het in ieder geval niet aan mijn 303.

Back