[papa reggae] nieuwe track: Anders

Stage73

elektromechanisch lid
> ja de vocals zijn niet best...het moet zachtjes en ik heb ringen onder de ogen <

een nieuwe track! tijd is kort, maar inspiratie meer dan voorhanden haha! Wat vinden jullie ervan? Doel was een beetje een jazzy versie van de Doe Maar sound.

gear: NI Skarbee Keys, NI Vintage Organs, NI Battery3, NI Essential Bass

Attachments

• Roald_anders.mp3
    4,2 MB · Bekeken: 95
Hahaha leuk gedaan Daddy-o!

De Wurli is de best klinkende van de Scarbee keys en als ik deze track al 4 keer op repeat heb staan wil dat wat zeggen over de muzikaliteit. Goed gedaan :)

dank dank! ben nog beetje aan het prutsen geweest met de vocals (teveel echo's) maar ze moeten gewoon eens opnieuw of door een profi (heeft iemand een tip? beetje geld uitgeven is ok, als het maar bij een beetje blijft)

Zou je die drums dan ook niet liever akoestisch hebben?

echte drums zouden super zijn, alhoewel de groove voor mij tijdens het ontstaan van de track vaak centraal staat: ik ben er dan zo aan gewend geraakt dat het me helemaal niet meer opvalt of ie fijn rolt of niet. Vocals en eventueel gitaar staan hoger op mijn lijstje!

Mocht je nog bedenken wil ik er wel een echte drum bij spelen want daar knapt het altijd enorm van op!

haaaaaa! ik heb me nog nooit zo snel bedacht!!! GRAAG!! zal ik je een mix zonder drums, met klik sturen? Je mag het ook zelf helemaal "from scratch" spelen, dan speel ik alle elementen spoor voor spoor er weer overheen.

Stuur me dan de instrumentale versie maar mét drums, dan kan ik een beetje na spelen wat je al hebt.

Back