hoihoi, long-time-no-liedje....ben verhuisd van Zurich naar Hamburg, een hele vooruitgang, maar ook een boel stress. Vandaar dus na lange tijd weer een song. Ben inmiddels iets meer thuis op mijn nieuwe Mac setup en heb NI-Berlin Grand gekocht en een kleine controller, dit nummer komt uit die inspiratie...
Keys: NI Vintage Organs en NI Berlin Grand
Drums: NI Battery3
Bass: mijn vriend Rainer in Berlijn door NI Guitar Rig
ik ben enorm tevreden met de song (vooral de bridge) maar de mix is op de een of andere manier niet lekker te krijgen, ik ben aan het knoeien met de Cubase VST Compressor nu mijn oude vrienden Kjaerhus Limiter en Blockfish niet meer werken op Mac, en vooral als je de piano solo hoort is het om te huilen met de compressie, maar goed. Tips meer dan welkom. Hier is de track:
www.chromelegs.nl/mp3s/Roald_FietsTegenDeWind.mp3
Keys: NI Vintage Organs en NI Berlin Grand
Drums: NI Battery3
Bass: mijn vriend Rainer in Berlijn door NI Guitar Rig
ik ben enorm tevreden met de song (vooral de bridge) maar de mix is op de een of andere manier niet lekker te krijgen, ik ben aan het knoeien met de Cubase VST Compressor nu mijn oude vrienden Kjaerhus Limiter en Blockfish niet meer werken op Mac, en vooral als je de piano solo hoort is het om te huilen met de compressie, maar goed. Tips meer dan welkom. Hier is de track:
www.chromelegs.nl/mp3s/Roald_FietsTegenDeWind.mp3