Geen FW/Expresscard 34 op laptop. Usb een optie?

Alcje

Ouwe rot
Hallo Mensen,

Ik momenteel een laptop een Sony Vaio eerste generatie i7. nu maakt ie me teveel herrie en kan hem goed verkoper. Dus ik denk is ijken naar een laptop die nog een expresscard heeft.

Dit word niet mijn vaste muziek station, maar vind het wel fijn dat ik gewoon ook op me laptop me apparatuur kan aansluiten.

Echter heeft bijna geen enkel merk meer een expresscard slot in de laptop zitten? of firewire.
Nu ben ik voorstander van een expresscard aangezien ik gewoon met kaarte met een TI chipset erin knal en me apparatuur draait als een trein.

Nu ben ik er een tijdje tussenuit geweest ivm ziekte. Nu vraag ik me af, zijn hier al alternatieven voor gevonden? Bijv 1 of ander kastje via USB 3?

Had wel mooi nieuwe laptops gezien maar allen hebben geen firewire of expresscard.
De enigste die het wel hebben zijn de zakelijke HP's en lennovos die beginnen van 2300 euro. En dan heb je een koelkast ;-)

Dus vroeg me af of ik wat over het hoofd zie? of dat er al andere opties bekend zijn om de boel aan te sluiten. Ik heb maar 1 FW aansluiting nodig.

Alcje

Back