• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

rode roland sh101 met modgrip en gitaarband

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
foto van het mooie beestje

Attachments

• sh101.jpg
    sh101.jpg
    28,3 KB · Bekeken: 62
Raar dat er niemand lijkt te reageren. Rode 101's lijken me best zeldzaam. Het is dat ik zelf al een blauwe heb, maar anders had ik het wel geweten.... ;)

Je daalt wel heel snel, wat zal die morgen kosten? 8o)

mooi kwijl dingetje, maar ikke helaas niet zo veel geld voor de moment voor synths.

hmm, zou je die :slotje: niet eens vragen aan een mod? even pb'en of zo... bij mijn weten
zijn die mensen niet helderziende of omniscient. en moesten ze dat toch zijn zou ik het graag even weten :D

Iedereen wil altijd alles kopen, maar NIEMAND heeft ooit een cent.

Jammer dat ik al zoveel heb staan, en nog maar zo weinig ruimte.
Zo'n rode doos is echt de moeite waard.

Waarschijnlijk heeft "het lot" (bah wat een cliche) iets heel anders voor jou in petto met die 101.

Zie het maar zo, ... Je Mag er dus nog geen afstand van nemen.

Succes jongen:biertje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back