De laatste van dit jaar...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Johndoe11

Gedeactiveerd account
vorige week BIOS upgrade gedaan van mijn systeem, hierdoor herkende Windows m'n Intel SSD RAID niet meer. Na een onmogelijke Win8 herinstallatie verwijder ik per ongeluk ook nog m'n dataschijf partitie terwijl ik drive letters probeerde te veranderen van F naar D in diskmanagement (windows vroeg geeneens of ik het zeker wist, gewoon BOEM! weg.

Daar ging dus ook "Faded Moments" Welke ik eigenlijk wilde gebruiken als template voor en iets andere track aangezien ik een aantal elementen wel prettig vond.
Lang verhaal kort, alles van dat project kwijt

Toen deze week lopen kutten met C7, wat nu wel draait maar waar ik qua mixer zeker niet tevreden mee ben.
Hier een snip m'n eerste C7 track in voortgang, zal zoals altijd wel weer updates posten.

Tevens begin ik m'n Tempest steeds beter te leren kennen, komen nu echt brute kicks uit, die zoals al eerder gezegd "flinke klappen uitdelen":D

anyhoe... het begin...

Laatst gewijzigd:
vorige week BIOS upgrade gedaan van mijn systeem, hierdoor herkende Windows m'n Intel SSD RAID niet meer. Na een onmogelijke Win8 herinstallatie verwijder ik per ongeluk ook nog m'n dataschijf partitie terwijl ik drive letters probeerde te veranderen van F naar D in diskmanagement (windows vroeg geeneens of ik het zeker wist, gewoon BOEM! weg.

Dat kun je toch weer herstellen? Heb ik ook een keertje gehad. Was eenvoudig te herstellen.

Muziek moet ik nog even luisteren.

Direct na het verwijderen is dat goed te doen, veel tools voor partitioneren (niet de ingebouwde van Windows) hebben hier een functie voor. Als je echter al weer nieuwe partities gemaakt hebt en al met die partities bezig bent geweest is het nog maar de vraag wat je terugkrijgt, omdat dan stukken data al weer overschreven zijn met nieuwe data.

Voor wat betreft je snippets, ik kan er nog weinig over zeggen, het bouwt op, maar een echte melodielijn zit er nog niet in, daarmee moet de opbouw allemaal op zijn plaats vallen denk ik.

Wel springt voor mij de 'hit' op 3 sec er een beetje uit, die komt vaker terug en lijdt enorm af. Voor het metronoom achtige synthje vanaf 1:15 geldt eigenlijk hetzelfde, past naar mijn idee niet in de sfeer (en sluit ook nergens bij aan later).

Ideetje van hoe ik het zelf zou aanpakken: misschien eerst eens kijken wat je met de hoofdmelodie van plan bent? Dan kan je de rest van de opbouw en sfeer daar omheen kneden?

Ben er ook nog niet helemaal uit. maar het nummer zal zich de komende dagen wel verder ontvouwen. Ik had testdiks gebruikt, maar door de diverse verborgen Win8 systeem partities, kon testdisk er ook niks meer van maken, vond de partitie niet meer, alleen maar een lege disk met 2 100mb syteem partities. Echt wel flink met tools in de weer geweest, maar mocht niet meer baten.

en de win8 partitie op de Intel raid liet zich ook niet meer herstellen
Intel support oplossing gevolgd maar de bootsector kon niet meer hersteld worden
gelukkig maak ik wekelijks backup naar NAS, maar dus al het werk van die week kwijt

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back