• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] Access Virus TI 2 Desktop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Niekos

Ingeburgerd
Hallo Allemaal,

Een tijdje geleden heb ik de Access Virus ook op dit forum te koop gezet, na de positieve feedback van mede synthforum gebruikers heb ik toen de verkoop gestopt.

Echter na een tijdje merk ik dat ik de super synth niet vaak gebruik, ik ben toch echt bang dat het door mijn kennis komt. Ik pak toch liever een softsynth om daarmee in the box te gaan tweaken omdat het geluid vaak beter in mijn mix past.

Ook na tips om de analog out te gebruiken, ben ik nog niet enthousiast genoeg geworden van de Access Virus (dit komt natuurlijk door mijn kennis van synthese) want ik weet dat het een kracht bak is.

Daarnaast wil ik een beetje back to basic gaan, ik ben denk ik te vroeg begonnen om hardware aan te schaffen.

Hij is gekocht op 14-02-2011 en heb er toen 1.649 euro voor betaald.
De staat van de Access Virus is nog bijna nieuw, dit omdat ik de synth niet vaak gebruikt heb.

PS: Hij is op te halen en eventueel te testen, maar ik verwacht wel een serieus bod.

Voor snellere reacties, mail naar: Niek.vanAmelsvoort@gmail.com

Met vriendelijke groet,

Niek

Bericht door een moderator:
Hoi Niekos, op dit forum is verkoop per bieding/opbod niet toegestaan. Graag zo spoedig mogelijk een richtprijs vermelden om verwijdering van je advertentie te voorkomen. Lees ook even de synthforummarktplaats regels door om herhaling te voorkomen.

Hallo AcidFever,

Mijn excuses hiervoor, echter mag de post verwijderd worden. De Access Virus is verkocht.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back