Doepfer Darktime Switch Covers

Kneelz

Reuzebonk
Ik vind het een beetje onoverzichtelijk dat beide schakelaars (+achtergrond) per step er exact hetzelfde uitzien. Daarom wilde ik eigenlijk van die (rode) kunststof covers over 1 van de twee schakelaars plaatsen per step. Ik had er nog 5 liggen maar die zijn eigenlijk iets te groot en ik heb geen enkel idee waar je die dingen kunt halen.

Iemand een idee?

Goeie inderdaad! Lijkt me ook wel handig voor m'n A155-combo. Net even Radiocentrum gebeld of ze zoiets hebben. Kwam uiteindelijk hier terecht: http://www.radiocentrum.com/Hoofdme.../Rubberkapje_voor_tuimelschakelaar_klein.html
Zou wel mooi zijn als ze in ieder geval verschillende kleuren hebben. Ik zal er eens langsgaan als ik tijd heb, Zo te zien passen ze wel, wat denken jullie?
Op Muff's zal er ook wel info over te vinden zijn, maar tja, hoe noem je die krengen... Hmmm... Wat is 'tuimelschakelaarrubberkapje' in het Engels? :D

Erop zetten en fohnen, wellicht krimpen ze nog wat.

Ik denk dat degene die ik heb daar wat te hard voor zijn, daarnaast heb ik er ook maar een stuk of vijf dus heb sowieso nog andere nodig.

heeeuuujjjj heb de magische zoekopdracht gevonden:

"kap voor tuimelschakelaar"

Zoiets bedoelde ik dus:

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/700247/KAP-V-TUIMELSCHAKELAAR-ZWART

De zoekopdracht voor de afscherming die Razor bij Radiocentrum heeft gevonden is in het Engels in ieder geval:

"Toggle switch boots"

Die zie ik ook terug bij bedrijven die waterdichte schakelaars moeten leveren of voor ziekenhuizen, voedingsmiddelen etc...

Ik ga voor de cheapo versie i.i.g.

Dank u zeer!!!

Ik heb ze besteld bij Conrad en dit is het resultaat.
Ik ben er zelf erg tevreden mee.

Schermafbeelding 2013-03-11 om 15.20.35.png

Ik had ze ook bij Conrad gehaald, alleen rode voor de jump/stop schakelaars... Echt een verademing hoor, ik werd er niet goed van; al die schakelaars met exact dezelfde tussenruimte zijn bijna niet te onderscheiden als je aan het tweaken bent.

Ik wil ze ook
Welk type heb ik nodig voor de dark time? Er zijn bij conrad verschillende maten.
Nu nog even zoeken of ze de 3 kleuren hebben, momenteel zie ik enkel rood zwart.
EDIT: ze hebben wit maar de foto is zwart :)
Welke lengte hebben jullie gekozen? Er is 6 en 10 mm in 2 kleuren.
Thx

Laatst gewijzigd:
Back