Mijn voorstelling

Nick79

Nieuwkomer
Hoi vrienden muziekliefhebbers ik ben zen jongen van 29 jaar jong nu ik ben bezig met een studio kamer in te richten nu ik heb een mixer van beringher model x1832usb en een ddrum en ook stdio microfoon en een feedback en een virtualizer allemaal van beringher maar heb maar 1 probleem om aan te sluiten
En hoe ik een opname kan maken ik dit het beste doe wie kan er mij bij helpen aub?
Ik zou jullie zo dankbaar zijn

Welkom op het forum om te beginnen. Een beetje zen kunnen we hier af en toe prima gebruiken!

Je vraag kun je waarschijnlijk beter in een ander draadje kwijt. Kijk maar even in de structuur van de subforums, waarschijnlijk zit je in het subforum "studio" het best. Tot slot, gebruik van interpunctie is toegestaan alhier.

Wees gegroet!

hey
ik ben nieuw in de elektronischemuziekwereld (en op het forum ofcourse)
ben 16 heb de electribe emx sd-1 gekocht+nog een nord lead synth geleend van een maat.
moet nu nog mixer,boxen aanschaffen. heb ook fl 10, cubase 5 en reason 5. kwa software+oude keyboard met MIDI . hoop hier een beetje antwoord op mijn vragen te krijgen:)

hey
ik ben nieuw in de elektronischemuziekwereld (en op het forum ofcourse)
ben 16 heb de electribe emx sd-1 gekocht+nog een nord lead synth geleend van een maat.
moet nu nog mixer,boxen aanschaffen. heb ook fl 10, cubase 5 en reason 5. kwa software+oude keyboard met MIDI . hoop hier een beetje antwoord op mijn vragen te krijgen:)

Je mag hier ook een eigen draadje voor aanmaken hoor, wenselijk zelfs :).

Hola guys!

Another newB on the block. Ik wil wat meer hardware aan gaan schaffen, dus ik geloof dat ik hier aan het juiste adres ben om mij een beetje in te lezen en wat meer informatie te verschaffen.
909, 303 of xoxbox, 808 staan hoog op de verlanglijst.

Hola guys!

Another newB on the block. Ik wil wat meer hardware aan gaan schaffen, dus ik geloof dat ik hier aan het juiste adres ben om mij een beetje in te lezen en wat meer informatie te verschaffen.
909, 303 of xoxbox, 808 staan hoog op de verlanglijst.

Ook hier: Even een eigen draadje aanmaken, maakt het lezen en reageren gemakkelijker ;).

Back