Multifoam

Vosken

Stamgast
Misschien zit ik hier wel helemaal op het verkeerde gedeelte van dit forum (daarvoor dan alvast mijn excuus), maar ik zit met het volgende:

Een aantal jaren geleden heb ik eens een spuitbus gekocht met schoonmaakspul "Multifoam" genaamd (een wit/rose busje).
Hiermee kon ik alles reinigen: zowel toetsen als elektronica (printplaten etc) werden brandschoon door dit goedje (zelfs mengtafels waar glazen bier en frisdrank waren in gevallen kreeg je er mee schoon). Het was een soort van schuim, en als je het ergens opspuit zie je het vuil er gewoon intrekken, maar het was niet agressief ofzo.

Ik zit nu overal te zoeken op internet om weer een paar busjes te kopen, maar kan er nergens meer iets over vinden. Het werd destijds gefabriceerd of geïmporteerd door een firma in Den Bosch.

Heeft iemand enig idee hoe ik er aan zou kunnen komen?

lees zelf eens:

ideaal voor het reinigen en ontvetten van bureel-, keuken- en sanitairmeubelen, tegels, inox en aluminium wasbakken, badkuipen, verlichting, porselein, spiegels, matten, gelakte en geëmailleerde oppervlakken, lederen en kunstlederen zetels, computermateriaal van beeldscherm tot toetsenbord, ...

het is blijkbaar zeer ruim toepasbaar en ze zeggen zelf dat het niet agressief is. Dus ik neig naar "ja, komt wel in orde".

Bovendien, denk je nu echt dat een andere producent een reinigingsmiddel (in dezelfde vorm, nl. schuim in een bus) onder exact dezelfde naam als een ander product op de markt gaat brengen?
Al gehoord van patenten en merknamen?

Het busje is nu groen ipv roze, so what ?

Ik heb hier een bus multi foam van het merk C-imco. Zal wel ongeveer hetzelfde zijn. Is inderdaad geweldig spul om behuizingen mee op te poetsen tot showroom niveau, maar zou 't denk ik niet voor printplaten etc. gebruiken.
Mijn bus is blauw-wit trouwens :)

Back