gespot; onderschatte ARP prooloist

Hey

Das wat voor Slipperman !!!

toch??

kheb ook een arp pro soloist gehad. leuk ding, maar 250 euro is wel duur hoor.
voor dat geld mag je op z'n minst verwachten dat dat ding in top staat is en kans is klein.
ik heb de mijne nog niet eens zo gek lang geleden voor 140 euro verkocht, er zaten een aantal kleine mankementen aan.

In de Meetmusic stond er laatst een voor 400 euro stond niets bij over de staat.Ik vind 250 niet echt duur ga er maar een kopen in de us en hier heen laten brengen.Ik heb en ook een heb er afgelopen Zaterdag avond nog mee gespeelt en vind hem erg goed klinken.Probeer er maar een te vinden waar alle schakelaars nog recht zitten. *D

Arp prosolist heef ook iets raars horen de 7 linker schakelaars nu wit of zwart?

Arp prosolist heef ook iets raars horen de 7 linker schakelaars nu wit of zwart?

Wit.

In de Meetmusic stond er laatst een voor 400 euro stond niets bij over de staat.Ik vind 250 niet echt duur ga er maar een kopen in de us en hier heen laten brengen.Ik heb en ook een heb er afgelopen Zaterdag avond nog mee gespeelt en vind hem erg goed klinken.Probeer er maar een te vinden waar alle schakelaars nog recht zitten.

Ja en een waarvan alle presets nog werken of de aftertouch....En laat hem dan eens repareren...Dan waardeer je zo'n prijs, voor een goed werkend exemplaar...

(btw) ik repareer ze wél voor een schappelijke prijs...

grt,
Eric.

Bij mij werken alle presets upper en lower voices en de aftertoch op zich ook op een toets na die moet je iets harder drukken.Verder zo goed als mint conditie.

Blij dat te lezen.8)

Niets meer aan doen. Om die ene toets te verbeteren moet je waarschijnlijk de complete aftertouchstrip vervangen... en daar is moeilijk aan te komen..

Ik zie betrekkelijk regelmatig een prosoloist met een 'klein' defect aangeboden. Een paar presets doen het niet meer..
Als leek denk je schakelaartje schoonmaken/vervangen...helaas, is bijna altijd een defect op een van de boards...

Grt,
Eric.

dus of tewel, kheb m voor een prikkie weg gedaan? :(

ach, hij was neit helemaal jofel meer. schakelaartje afgebroken, hier en daar een kraakie en de aftertouch op de laagste noot werkte niet helemaal meer.

weet je wat kick is met die arp, octave shift tussen twee standen zetten of schakelaartjes een klein beetje door duwen ( neit te hard anders breken ze af) 8o)

leuk ding, twas dat ik t geld ff nodig had anders had ik m nog steeds

dus of tewel, kheb m voor een prikkie weg gedaan?

valt wel mee hoor... schakelaars en aftertouch strip zijn niet of nauwelijks aan te komen. Dan is 140 euro niet gek voor een apparaat wat waarschijnlijk enigszins defect gaat blijven...

is een tijd geweest dat ik een redelijke avatar voor 100 gulden geweigerd heb....:stupid
ik had er al drie tenslotte..:z

grt,
Eric

Origineel geplaatst door Bass
Hey

Das wat voor Slipperman !!!

toch??
'

goed gezien maar meer voor leusis ;) die wil zo graag die geluiden hebben. zie al zijn posts dus ;) arme jongen met vintage keys... naja hij heeft er plezier van :D

maar wil em ooit wel denk ik. heb maar zat opnames liggen. Voor een monofone preset bak issie erg goed. Klinkt heel interresant vind ik en is snel te programmeren. (Zie daarvoor cinema show footage van 1976. Veel shots waar je em ook ziet programmeren. Kan kijken of ik het evt. kan posten hier. Maak nu toch de 5.1 soundtrack voor die footage...)

Ik vind hem ook veel beter klinken als een Korg 900 PS.

zit ook het bekende moog-kloon ARP-filter in en dat hoor je...

Origineel geplaatst door Slipperman
'

goed gezien maar meer voor leusis ;) die wil zo graag die geluiden hebben. zie al zijn posts dus ;) arme jongen met vintage keys...

sleepy.gif

Origineel geplaatst door Leusis
sleepy.gif

<engels>
Hey my friend no hard feelings ;) I think you can use a pro soloist more then I do :) I mean if you had one I would travel to you and sample the whole beast for my personal use ;)
</engels>

Origineel geplaatst door marcuuu
Slipper bij mag dat ook. 8)

heb je pro soloist dan ? :{

[EDIT]
Lama zie het al ik lees weer eens half :o:
[/EDIT]

hmm als ik sampler heb kom ik zeker langs ;) Of je moet met je pc kunnen samplen in soundfonts ofzo of wavjes etc. Dan kom ik ook wel langs ;)

Als je een sampler hebt laat het maar weten.Nee ik kan niet samplen met m,n pc.Als het goed is komt Bazziman binnen kort op bezoek meschien dat hij goed met computers om kan gaan.

Origineel geplaatst door marcuuu
Als je een sampler hebt laat het maar weten.Nee ik kan niet samplen met m,n pc.Als het goed is komt Bazziman binnen kort op bezoek meschien dat hij goed met computers om kan gaan.

dat laatste kan ik zelf ook ;) Naja als ik een sampler heb dan hoor je het wel :)
thnx marcuuu :halleluja

Back