• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ctx Ex950f - Nog Nooit Gebruikt!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ano260124

Gedeactiveerd account
Ik had wat problemen met mijn CTX 19" monitor. De servicedienst liep wat moelijk te doen maar uiteindelijk heeft CTX Nederland besloten besloten om mij een splinternieuwe monitor te geven.

Netjes opgelost maar in de tussentijd heb ik een TFT-monitor gekocht en gezien ik twee dezelfde wil hebben ga ik er nog zo'n zelfde bij kopen. Dus... je voelt hem al...

Gloednieuwe 19" CTX monitor - Type EX950F - te koop!

De monitor heb ik 04-07-2003 ontvangen en gezien een aanstaande verhuizing is deze monitor nog niet uitgepakt, is dus helemaal 100% nieuw en nooit gebruikt! Inclusief gebruiksaanwijzing.

Van de CTX site:
Groot, vlak en een plezier om mee te werken. De EX950F is de topper uit onze Executive-reeks.
Wat mag u verwachten van deze nieuwe monitor van 19 inch (18 inch) Een vlak scherm met AGRAS-coating, voor een beeld zonder vervorming, zonder weerkaatsing en zonder aantrekking van bergen stof die het beeld alleen maar vervagen. De vernieuwingsfrequentie van 90 hertz geeft een uiterst stabiel beeld bij de aanbevolen resolutie van 1280 x 1024. Ook TCO’99 en Plug en Play zijn van de partij.
Kortom, een dijk van een monitor.

Specs:
Schermformaat: 19"
Maximale resolutie: 1600x1200
Schermtype: Flat
Verticale frequentie: 50-160Hz
Horizontale frequentie: 30-97kHz
Puntafstand: 0.25mm
TCO' 99: Ja

Vaste prijs 200 euro! Dat is dus een derde onder de winkelprijs!

Attachments

• ex950f.gif
    ex950f.gif
    346,1 KB · Bekeken: 133
Staat ie nu alweer 15e in de lijst :( ?

Boing... nu niet meer :)

Origineel geplaatst door Mike-E
Staat ie nu alweer 15e in de lijst :( ?

Boing... nu niet meer :)
Wees blij dat ie in de lijst staat.. Het is niet echt een synth...

Precies, ik heb nog even getwijfeld het toe te staan.. mochten dit soort (=nonaudio) artikelen vaak komen, moet er intern toch even gebabbeld worden hoe ermee om te gaan ;)

Maar goed , door onze fjine comments, nu al weer boven aan!

:smeris:

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Wees blij dat ie in de lijst staat.. Het is niet echt een synth...

Nee, is een scherm waarop je heel veel soft-synths kunt bedienen. ;)

Origineel geplaatst door Mike-E
Nee, is een scherm waarop je heel veel soft-synths kunt bedienen. ;)

Dus die knopjes en menus sturen midi uit???? das vet, dan wil ik hem wel ;P

Nou, nee dat niet. Maar als je hem van de 9e naar beneden gooit hoor je een kick waarvan een 909 bibberend naar z'n moeder rent ;)

(je moet hier wel erg goed opletten wat je zegt)

Tja... dat krijg je als je de dingen niet gebruikt waarvoor ze bedoelt zijn. Zelfde geldt voor dat ding waar jij mee aan het copuleren bent op de foto.

Voor het geld wat dat ding kost weet ik daar betere adresjes voor. :D

Mag deze a.u.b. een :slotje:?! Wordt helemaal suf gemaild en ge-PB-d en kan hem echt maar één keer verkopen. ;)

Hij is gisteren eindelijk verkocht... effe TFT-tje bijhalen nu.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back