Ik had wat problemen met mijn CTX 19" monitor. De servicedienst liep wat moelijk te doen maar uiteindelijk heeft CTX Nederland besloten besloten om mij een splinternieuwe monitor te geven.
Netjes opgelost maar in de tussentijd heb ik een TFT-monitor gekocht en gezien ik twee dezelfde wil hebben ga ik er nog zo'n zelfde bij kopen. Dus... je voelt hem al...
Gloednieuwe 19" CTX monitor - Type EX950F - te koop!
De monitor heb ik 04-07-2003 ontvangen en gezien een aanstaande verhuizing is deze monitor nog niet uitgepakt, is dus helemaal 100% nieuw en nooit gebruikt! Inclusief gebruiksaanwijzing.
Van de CTX site:
Groot, vlak en een plezier om mee te werken. De EX950F is de topper uit onze Executive-reeks.
Wat mag u verwachten van deze nieuwe monitor van 19 inch (18 inch) Een vlak scherm met AGRAS-coating, voor een beeld zonder vervorming, zonder weerkaatsing en zonder aantrekking van bergen stof die het beeld alleen maar vervagen. De vernieuwingsfrequentie van 90 hertz geeft een uiterst stabiel beeld bij de aanbevolen resolutie van 1280 x 1024. Ook TCO’99 en Plug en Play zijn van de partij.
Kortom, een dijk van een monitor.
Specs:
Schermformaat: 19"
Maximale resolutie: 1600x1200
Schermtype: Flat
Verticale frequentie: 50-160Hz
Horizontale frequentie: 30-97kHz
Puntafstand: 0.25mm
TCO' 99: Ja
Vaste prijs 200 euro! Dat is dus een derde onder de winkelprijs!
Netjes opgelost maar in de tussentijd heb ik een TFT-monitor gekocht en gezien ik twee dezelfde wil hebben ga ik er nog zo'n zelfde bij kopen. Dus... je voelt hem al...
Gloednieuwe 19" CTX monitor - Type EX950F - te koop!
De monitor heb ik 04-07-2003 ontvangen en gezien een aanstaande verhuizing is deze monitor nog niet uitgepakt, is dus helemaal 100% nieuw en nooit gebruikt! Inclusief gebruiksaanwijzing.
Van de CTX site:
Groot, vlak en een plezier om mee te werken. De EX950F is de topper uit onze Executive-reeks.
Wat mag u verwachten van deze nieuwe monitor van 19 inch (18 inch) Een vlak scherm met AGRAS-coating, voor een beeld zonder vervorming, zonder weerkaatsing en zonder aantrekking van bergen stof die het beeld alleen maar vervagen. De vernieuwingsfrequentie van 90 hertz geeft een uiterst stabiel beeld bij de aanbevolen resolutie van 1280 x 1024. Ook TCO’99 en Plug en Play zijn van de partij.
Kortom, een dijk van een monitor.
Specs:
Schermformaat: 19"
Maximale resolutie: 1600x1200
Schermtype: Flat
Verticale frequentie: 50-160Hz
Horizontale frequentie: 30-97kHz
Puntafstand: 0.25mm
TCO' 99: Ja
Vaste prijs 200 euro! Dat is dus een derde onder de winkelprijs!
?

?! Wordt helemaal suf gemaild en ge-PB-d en kan hem echt maar één keer verkopen.