Te koop:
Yamaha MSP5 (eerste serie) actieve studio monitors, met voor het laag een actieve B&W subwoofer. Dit is echt een heel goed klinkende set (check de referenties op bv Gearslutz voor de MSP5). Zeer gedetailleerd hoog en mid, en buren-wakker-houdend laag
Gaat alleen weg vanwege overstap van zolderkamer naar grotere studio ruimte. Ze klinken nog top, maar je kunt zien dat ze gebruikt zijn. De MSP5 zijn van dat zachte kunstof, en daar zie je de tijd wel in. In mijn herinnering heeft de sub (hij staat onder/achter de desk) wel wat 'echte' beschadigingen in het hout.
€300 voor de set (wordt echt niet lager, niet apart)
SM-audio M-Patch 2: goede monitor controller bv voor bovenstaand setje. Google maar wat
Mooi degelijk ding in goede staat. Geloof dat ik de rackoren ook nog ergens heb (niet zeker...)
€80
Alles in 1 koop: €350
De speakers worden niet verstuurd (afhalen in Tilburg), de M-Patch 2 evt wel.
Yamaha MSP5 (eerste serie) actieve studio monitors, met voor het laag een actieve B&W subwoofer. Dit is echt een heel goed klinkende set (check de referenties op bv Gearslutz voor de MSP5). Zeer gedetailleerd hoog en mid, en buren-wakker-houdend laag
€300 voor de set (wordt echt niet lager, niet apart)
SM-audio M-Patch 2: goede monitor controller bv voor bovenstaand setje. Google maar wat
Mooi degelijk ding in goede staat. Geloof dat ik de rackoren ook nog ergens heb (niet zeker...)€80
Alles in 1 koop: €350
De speakers worden niet verstuurd (afhalen in Tilburg), de M-Patch 2 evt wel.