weer een nieuwe track en ik heb geluisterd

Sir dionysus

www.vangerwendesign.nl
ik wil mensen mijn excuses als eerste aanbieden sorry ralphie van wat ik zei ik had er hard aan gewerkt en kreeg onverwachts kritiek terwijl iedereen in mijn omgeving die het hoort het goed vond en had er veel van verwacht maar ik heb het zeker tot me opgenomen en ik heb uit die kritiek dit gemaakt ik vind het zelf lekker klinken en ik denk dat dat zeker mede door jouw kritiek komt

Attachments

• don dionysus -1961.mp3
    7,5 MB · Bekeken: 76
Klinkt al een stukje beter,

erg veel reverb overall, voor de stem niet zo erg, maar over de rest v/d/ mix is het veels te veel, die zou ik juist gortdroog maken als contrast met de vocals
tevens zijn de drums erg donker, hoor amper verschil tussen je snare en kickdrum
de fx op 2min staan te hard en hebben te veel laag.
ook staat je limter te hard en te wijd. Ozone toevallig?
probeer eesn elementen te plaatsen en wat contrast te maken, alles klint nu wel heel erg in dezlefde setting en EQ, dat is dus dat vissekom effect wat je niet wil, de mix klinkt niet open genoeg

hoop dat je hier iets mee kan.

Ik laat de mixtips even voor wat het is, al klinkt het redelijk dichtgesmeerd en gemaximeerd allemaal. Hierboven staan al nuttiger tips dan ik kan geven. Qua opbouw en sounds vind ik het wel een tof plaatje! Dat clapje klinkt wel een beetje zielig overigens. Het geluidje dat er rond 0:46 bij komt, vind ik mooi.

Back