• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[te koop] 2 maal quicklock standaard (X)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
Helemaal vergeten in mijn grote studio sell-out thread te zetten:

ik heb nog 2 quick-lock standaarden staan. Gewoon zo'n "X" gevallen die je kan uitklappen en kan vastpinnen opdat ie niet bezwijkt onder het gewicht van een heavy oldschool synth.

Eentje heb ik op de rommelmarkt gescoord voor weinig, dus die kost je maar 20 euro's, maar die is net zo stevig en praktisch als die andere die ik zelf nieuw gescoord heb in de muziekwinkel en die kost je 30. Beide voor 45.
Ophalen in Sittard!

Dan heb ik nog zo'n standaard microfoon die nieuw 180 piek kostte, de bon heb ik zelfs misschien nog wel.
Nauwelijks gebruikt, als iemand interesse heeft moet ie maar ff mailen dan kijk ik welke het ook weer precies is (in die prijsklasse is het toch 1 pot nat) en dat bakkelijen we nog wel even over de prijs ofzo.
Ik heb het boekje nog, en de standaard-clip, en de kabel die eraan vast moet, XLR natuurlijk.
Waarom ik ff niet op de merknaam kan komen..... het was in ieder geval wel een standaard microfoon merk. Vanavond post ik het nog wel even aan deze thread vast!

wil wel weten wat voor mic het is...en hoe groot je bent...als je nou behoorlijk uit de kluiten gewassen bent, wordt het bakkeleien om de prijs tenminste een beetje leuk...:D

Origineel geplaatst door PastMidnight
wil wel weten wat voor mic het is...en hoe groot je bent...als je nou behoorlijk uit de kluiten gewassen bent, wordt het bakkeleien om de prijs tenminste een beetje leuk...:D

hihhihihihi

Nou dan vraag ik 1000 euro :)
Zo breed ben ik wel, hehehe.

Hey nee sorrie jongens, ik ben de laatste tijd een beetje zoekende qua wat ik nou wil met geluid en muziek, en ik geloof dat wat ik ook besluit die microfoon altijd wel een handig item is om te hebben rondslingeren...

Origineel geplaatst door PastMidnight

Het is een Sennheiser E853S!!
Met kabel.

(goeiemorgen, ja ik weet het)

Herstel:

--> Sennheiser E835S.......

e835s
Quality vocal mic with performance and build characteristics never before available at this price.

Uniform frequency pick-up pattern maintains signal quality when moving on and off axis during performance. Gentle presence boost to even tonal response ensures clarity and projection. Minimal proximity effect provides consistently clear bass end performance when singing closer to or further from capsule.

Cardioid pick-up pattern provides good signal isolation and feedback rejection, enabling higher sound levels to be obtained. Metal construction and internal shock-mount system minimises handling noise. Lead vocal stage mic, designed to perform under pressure.

(bron: http://www.cunnings.co.uk/product/microphones/sennheiser.html)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back