COMTRON gratis en voor niks op 11 juli

Toon

Ursa Major
Comtron gratis op vrijdag 11 juli

Lineup: Comtron (live)
Kindgoesting
DJ Ridge Forrester

@Jeugdclub JK
Duineneind 4 (vlakbij sporthal)
2460 Kasterlee (bij Turnhout)
start:20.00u
end:03.00u
entrance:FREE!! + cheap drinks

(Voor de mensen uit Tilburg/Eindhoven/Antwerpen is het maar een half uurtje rijden)

Ooowkeee,... Muziekstijl(en)??

het is Kid Goesting ipv Kindgoesting :D

Ziet er leuk uit, kga alleen de volgende dag met vakantie dus zal er nie zijn...

veel plezier iig!

jerzz

het is Kid Goesting ipv Kindgoesting

Ziet er leuk uit, kga alleen de volgende dag met vakantie dus zal er nie zijn...

veel plezier iig!

Als ie vrijdag laat zien dat ie kan draaien dan word kind->kid, ;)

damn ik heb het overal zo gepost :stupid

ik heb een comtron optreden afgelopen vrijdag in de lichtfabriek in haarlem gezien
vond het wel goed
niet alles even dansbaar maar wel erg vette sound die gasten
en ook een coole performance
een gast zit op een electronisch drumstel te rammen en een neger staat met een strap-on keyboard-controller door een vocoder te zingen, allbei met een zonnebril op... ze kunnen zo in TopPop 8)

beetje jammer is dat ze vlak bij de speakers stonden waardoor ze iets te veel feedback op de vocoder kregen.

Ik moet die gasten ook mixen dus het geluid zal een beetje van mij afhangen. Ik hoop dat het wat gaat meevallen want heb dit nog maar 2 keer gedaan.

Tips om feedback te vermijden zijn altijd welkom.

Origineel geplaatst door Toon
Ik moet die gasten ook mixen dus het geluid zal een beetje van mij afhangen. Ik hoop dat het wat gaat meevallen want heb dit nog maar 2 keer gedaan.

Tips om feedback te vermijden zijn altijd welkom.

Andere microfoon, speakers een beetje wegdraaien.

Het optreden was wel OK.

Door een defecte voeding van hun Jazzdrive hebben ze het gehele optreden met mijn Boss DR660 drumcomputer gedaan, anders had het feest niet doorgegaan :okdan:

Vergelijkbare discussies

Back