• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop 2x Focal CMS 65 Studio Monitors helemaal compleet.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Daeronb

Nieuwkomer
Beste geïnteresseerde,

Hierbij bied ik mijn 2 Focal CMS 65 studio monitors te koop aan.

Ik ga verhuizen, en ik ben niet in staat om op mijn nieuwe woonplek de kwaliteit die deze monitors bieden volledig te benutten. Ik zal moeten downgraden, dat is zonde, maar het hebben staan van monitors van kwaliteit ver boven dat wat ik kan benutten vind ik ook nutteloos.

De monitors zijn in november 2010 aangekocht, dus net 2 jaar oud! De aankoopbon is aanwezig en krijgt u erbij. Net als de dozen en alle overige toebehoren zoals de wooferbeschermers en de onderzetmatjes.

De monitors mankeren verder niets, en ze zijn uiteraard bij mij thuis in Amsterdam te beluisteren. Nieuwprijs is tussen de 1200-1400 euro, afhankelijk van waar je kijkt (i4muzique vs bax bijvoorbeeld).

Ik wil voor alles bij elkaar 1000 euro hebben.

Stuur een mailtje als je interesse hebt! (Bellen is uiteraard ook goed).
Groeten,
Daeron

Omdat het kerst ik wil ik de monitors nu verkopen voor maar 800 euro!!

Nee alle gekheid op een stokje, ik realiseerde me dat 1000 euro te optimistisch was voor monitors die al 2 jaar oud zijn. Iets minder dan 2/3e van de originele aankoopbedrag lijkt me iets realistischer.

Dus bij deze; ze zijn nu voor 800 euro te koop.

Gr,
Daeronb

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back