Roland tr 909

Status
Please reply by conversation.
shure..
zonder enige schaamte zou jij minimaal het dubbele ervoor vragen en net doen of het de normaalste zaak van de wereld is :doei:

topicstarter heeft eur.1400 voor een 909 over. en vraagt niet om een shure of zinloze posts van slechts 1 woord.....

nu weer verder ontopic ....

Hij wordt best wel snel meer waard en waarom snap ik eigenlijk niet. Maar 1400 moet toch wel te doen zijn nog? Ik zag ze aan het begin van de crisis hier nog voor 900 euro voorbij komen, oh had ik toen maar wat geld in mijn zak gehad.

zonder enige schaamte zou jij minimaal het dubbele ervoor vragen en net doen of het de normaalste zaak van de wereld is :doei:

topicstarter heeft eur.1400 voor een 909 over. en vraagt niet om een shure of zinloze posts van slechts 1 woord.....

nu weer verder ontopic ....

Zonder enige schaamte zou JIJ 1900 voor je TR909 vragen want dat is de marktwaarde. En die heb ik niet verzonnen. En niet gaan zwammen "ja dat ligt aan jou" want ik heb de markt niet in de hand. En nee 2800 eu vragen is niet realistisch. Dus 1400 bieden voor een TR909 is niet zo heel actueel en dat zullen de meeste verkopers die hier lopen te zwammen dat "alles zo belachelijk duur is" ook weten en vragen..

Ik vroeg eerlijk gezegd ook niet om jouw reactie.

Hou er in je bod op een TR-909 dus rekening mee dat als je aan de onderkant van de markt bied, je ook nog een rondje krakende knoppen vervangen moet gaan doen. Een verse knoppenset is te bestellen via internet voor tegen de E100,- En nu maar hopen dat iemand er nog een kwijt wil. Suc6. :D

kras en kraakvrij brengt ie het meeste op maar uiteindelijk idd wat de gek er voor geeft 8o)
en als je er graag een wilt hebben en hij wordt goedkoop aangeboden, ga hem dan wel ophalen en testen he :eureka: anders is het te mooi om waar te zijn :stupid:stupid

Status
Please reply by conversation.
Back