Even voorstellen

Bob

Nieuwkomer
hoi!

Met m'n 45 jaren behoor ik denk ik tot de bejaarden op dit forum.........:walker:
Ik ben profmusicus en maak muziek die velen van jullie nou ook niet direct tot de meest dynamische rekenen denk ik: een nogal traditionele vorm van electronische muziek, vergelijkbaar met Tangerinde Dream en Klaus Schulze uit de jaren 70, begin 80. Ik ben dol op de synths waamee ik ben opgegroeid: oud en analoog! De Minimoog is m'n favoriet.

groetjes,
Bob

welkom!

en ik wil niet veel zeggen ... maar oldskool is vaak juist de betere muziek ;)

Re: Even voorstellen

Origineel geplaatst door Bob
hoi!

Met m'n 45 jaren behoor ik denk ik tot de bejaarden op dit forum.........:walker:
Ik ben profmusicus en maak muziek die velen van jullie nou ook niet direct tot de meest dynamische rekenen denk ik: een nogal traditionele vorm van electronische muziek, vergelijkbaar met Tangerinde Dream en Klaus Schulze uit de jaren 70, begin 80. Ik ben dol op de synths waamee ik ben opgegroeid: oud en analoog! De Minimoog is m'n favoriet.

groetjes,
Bob

Hoi Bob

45?, bejaard? Ik dacht dat ik oud was. (56)
Ik ga met mijn muziek nog een stukje verder terug. (Vareze, Luc Ferrari, PierreHanry, Morton Subotnic, Frank Zappa alles vermingd met een flinke tik van be BeBop (Dizzy Gillespie) en "The Cool" (Miles Davis), om maar eens een kleine selektie te noemen.
Kortom, een mengsel van invloeden wat uiteindelijk resulteert in.. ja in wat eigenlijk? ;-)

Johan

Als je met 45 al bejaard bent, dan ben ik met mijn bijna 31 al zo ongeveer pensioengerechtigd en heb ik lekker veel tijd voor mijn hobby :okdan:.

Dus Bakellende pak maar in!! Bob for president!!

BTW: Welkom :)

Origineel geplaatst door bambamstudio
Welkom Bob,

heb je ook ergens muziek online staan?

Nog niet, ik werk er aan. Ik plaats wel ff een thread als het zover is.

Ook welkom op dit forum!

Ik ben zelf bijna 33! De jaren gaan gewoon hard. Vooral wanneer je nagaat wat je op muzikaal gebied hebt gespresteerd (bijv. aantal afgemaakte produkties). Volgend jaar dan maar weer.

Voor muziek ben je nooit te oud! Kijk maar naar de Buena Vista Social Club. Geweldig gewoon wat die mensen presteren. Muziek verlengt de levensjaren zullen we maar zeggen!

Groet van Erik

Happy to join the Dutch Synthforum Social Club

Attachments

• 00_starsofbvsc.gif
    00_starsofbvsc.gif
    14,2 KB · Bekeken: 100
Laatst gewijzigd:
Re: Even voorstellen

hoi!

groetjes,
Bob

Arghh ehm over 5 jaar ben ik bejaard dus . Nou dank je toch maar welkom.

Welkom!

Old 'n analog and still kickin'! :biertje:

OK, ik neem dat terug van dat bejaard :D
Ach, was het ook niet zo: een man is zo oud als hij zich voelt?
Typisch trouwens dat dat alleen voor mannen geldt........:confused:

1_welkom.gif
Welkom!!

..Ach, was het ook niet zo: een man is zo oud als hij zich voelt?..

:D Typisch dat alle oude(re) mannen dat zeggen!! (ik ook...)

Back