• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Kronos 73

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vosken

Stamgast
Wegens overcompleet te koop: Korg Kronos 73.

Deze heb ik gekocht als reserve bij mijn andere Kronos, (zie ook mijn berichten in het Kronos topic op dit forum) maar is inmiddels overbodig geworden. (heeft tijdens optredens alleen in de auto gestaan als backup).
In totaal nog geen 2 uur bespeeld.

De Kronos is geheel onbeschadigd, met orginele doos, handleidingen, Recovery DVD's etc.

Werkt perfect: Geen problemen met het toetsenbord, de Kronos heeft 1 software update ondergaan (van 1.5.1 naar 2.0.2).

Ook zit er een orginele Korg Hardcase (soort SKB koffer) bij waar de Kronos precies in past.

Vaste Prijs: € 2500,00

Attachments

• Kronos.JPG
    Kronos.JPG
    53,4 KB · Bekeken: 103
  • foto.JPG
    foto.JPG
    98,7 KB · Bekeken: 98
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back