Ff Voorstellen Wask Vergeten

Mike Rockmore

Ouwe rot
ik zal me ff voorstellen wist niet dat het zon gebruik was op een forum maar ik krijg er wat nare reacties over.
Ik ben Mike kom uit groningen, kom op dit forum omdat ik een kerel op vakantie heb meegemaakt -> DJSIRJAIMZ OF JAIMIE FANATIC. Die zei dak hier zijn tracks kon beluisteren en andere producers hun tracks nu ben ik zelf ook aan het kloten (op een zeer laag niveau) maar ik keutel wat aan als ik jullie om hulp vraag ga me dan neit gelijk de grond in drukken omdat ik een rookie ben, das alleen maar laag jjongens. Verder hoop ik dat ik een stukje van jullie kennis kan meepikkken om daar mee mijn skillz wat beter te maken

Ciao, SLMT

8>

Van harte welkom en veel plezier op synthforum.nl

Ook welkom op dit forum!

Trek je van sommige reakties niet teveel aan. Sommigen zijn vergeten dat ze ooit ook op het nulpunt zijn begonnen.
Nog over de samples. Probeer selectief te zijn. Uiteindelijk gebruik je maar een paar klanken per nummer. Misschien kan die kennis van je je een handje op weg helpen. Samples van internet zijn nou niet echt bruikbaar. Je moet teveel editten. Dat is misschien in dit stadium niet echt slim. Ik zou wat meer info vergaren over midi, geluiden editten.
Veelal kom je met weinig een heel eind. Misschien interessant. Een goedkope 2e hands module kopen. Sampling is moeilijk om direct al mee te beginnen en het vreet tijd wanneer je onervaren bent.

Groet Erik

welkom,

wat bovenstaande reactie betreft..

je moet ergens beginnen :) gewoon lekker wat prutsen met samples kan heel leerzaam zijn, en imho kan je met wat kant-en-klare samples van internet al een heel eind komen :)

laat je niet afschrikken door een overvloed aan informatie/ingwikkelde zooi.. gewoon beginnen met lekker prutsen :)

welkom.gif

En idd: trek je nix aan van de zeikerds!! :D

Back