vrijdag 1 februari 030303 en Noodlebar

Morgen ff de Noodlebar tourbus ophalen mannen en dan gaan we ff knallen!

hebbe jullie al ..een egte tourbus ... met noodlestripes on da sides;-]
hmm utrech..
:okdan:

record some ;-]
ik kijkmono , wil wel stereo luistern
:okdan:

Net thuis van deze inspannende avond!
Hoe het was? Ik heb meer genoten van de sets van de anderen dan die van mezelf.....
Woensdagavond ging en klonk het lekker maar dat kwam er nu niet uit....
In ieder geval wat lol gehad en met CDK1899 en zijn vriendin staan praten :okdan:
Minpuntje: mensen die waarschijnlijk nog nooit een TB hebben gezien en er boven stonden te kwijlen of ongevraagd even aan de knopjes moesten draaien....Je zou bijna uitsluitend muziek op de laptop erdoor gaan maken :P

De EKKO en 030303 bedankt voor de uitnodiging, mono-poly voor het lenen van de euro koffer, listentoMerijn voor de 4 kanaalsmixer en de rest voor het aanhoren van mijn monotome herrie...... *D

Het was net echt hoor Cas!

Ja petje af voor Chris dat ie er tegenwoordig helemaal voor naar Utrecht komt. Was een goeie avond, kheb flink kunnen lachen...

Jean ... ik deed de klep van de bus open en er kwamen 2 tassen uit... :(
Als je zelf de klep open had gedaan was het ook gebeurt. Maar als er iets mee is kan ik het doorgeven aan de verzekering.

Was weer een vet gezellige avond! :okdan:

Prima performances gehoord en gezien. Ach Niels, voor een noodlebar avondje is niets te ver he..;):D

Heeft er nog iemand iets gefotografeerd/ opgenomen? Leuk voor het nageslacht als die overdreven verzameling apparatuur nog ergens te bekijken of te horen valt, toch? "Dit deed papa in 2013"

Attachments

• mod niels.jpg
    mod niels.jpg
    69,1 KB · Bekeken: 116
Niels zn shzzle

Helaas heb ik geen fotoos van de setup van sms303. Hij begon wat later met installeren......en had daar zo lang voor nodig, dat ik al bijna weer nuchter was toen ie klaar was.....vergeten sorry

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    113,4 KB · Bekeken: 119
Niels zn shzzle

Helaas heb ik geen fotoos van de setup van sms303. Hij begon wat later met installeren......en had daar zo lang voor nodig, dat ik al bijna weer nuchter was toen ie klaar was.....vergeten sorry

caspar moest zekers ook nog de noodlebus terug rijduh [boppen heetdat;-] arme jonguh;-]:D:halleluja

caspar moest zekers ook nog de noodlebus terug rijduh [boppen heetdat;-] arme jonguh;-]:D:halleluja

Laten we het daar alsjeblieft niet over hebben, het zere been heet dat.
Nee hoor, we hadden superchauffeur en bierhater Listentomerijn bij :okdan:

Back