Rave-O-Lution 309

Status
Please reply by conversation.

phochos

Berliner School Artist
Ik zoek nog een Quasi-Midi Rave-O-Lution 309, wie heeft er eentje te koop staan??:D

Hmmm.. waar wil je m voor gaan gebruiken? ik heb al jaren een 309 staan met alle uitbreidingen waar ik eigenlijk niks mee doe, maar die ik ook weer niet weg doe omdat ie simpelweg te weinig oplevert en dat is ook zonde.
Het is een leuk bakkie maar de pots zijn verre van accuraat en het meest irritante is wel dat de sequencer een bug heeft waardoor ie even blijft "hangen" tijdens het switchen van tracks in een live omgeving. De 309 kan behoorlijk hard stampen maar als het om de drums gaat zou ik eerder een jomox of vstje aanbevelen. En voor de lead sounds zijn er diverse andere apparaten te vinden die beter klinken voor tzelfde geld. Zonder uitbreiding klinkt de 303 wave in de Quasimidi helemaal nergens naar. de synth expansion introduceert wat extra waves die iets beter klinken maar t haalt t niet bij een x0xb0x of iets dergelijks. En daarmee is de QM309 dus eigenlijk van alles tegelijk maar net niet genoeg :D

En ik heb er eentje gevonden, dus deze thread mag geschlossen worden:okdan:

Status
Please reply by conversation.
Back