[Track] NOG meer vocalen...

Ik vind deze juist cooler, dan die vorige...

Die gelayerde vocalen zijn idd cool gedaan!

De clap is juist fout Kickeh...:D

Wat ik verder vind opvallen...

Ik vind dat de vocalen iets te hard in de mix liggen, of de synth-lead te zacht...
Ik denk dat je meer power krijgt als het wat meer tegen elkaar opboxt... maar ik ben niet de man met de ervaring, dus ik kan het mis hebben... :)

Daardoor lijkt het in mijn ogen iets kaal, terwijl als ik goed luister het echt vol zit zeg maar...

En misschien werkt het wel helemaal niet nogmaals, hij is nu iig ook dope!

En de percussiebreak kan idd spannender...

Origineel geplaatst door Dobre
hij is inderdaad niet zo hitgevoelig. en clubhit...mwah denk ik ook niet, maar ik vind 'm persoonlijk wel doper...
de bedoeling is dat het een album-track wordt. :)

maar gaan we niet over die leuke geluidjes en opnamemethoden enz. discussieren? ;{

:P

ohja ;) nou voor mijn gevoel heeft ie genoeg kloton, dus ik zou er nix meer aan veranderen qua mix ;)

Heerlijke zwoele track!!!:okdan:

Knap geproduceerd en vooral dat orgelachtige geluidje in de achtergrond vind ik zeer goed gekozen!!!

More!....More!....More!....

Stampt

Stampt

Ik vind em erg lekker klinken het stampt door als een stoomboot.
Op een of ander manier leg ik een link naar de titelsong van de film de deep met Donna Summer vooral als die tamla trommeltjes komen.
Uit wat voor module komt de bass?
Is er een reden dat je de bass iets meer naar links gepanned hebt?
Ik heb het idee dat als de bass ouderwets naar het midden gaat de boel nog meer gaat swingen(kan dat?) maar dat kan verbeelding zijn.

Re: Stampt

Re: Stampt

Origineel geplaatst door Exzit
Ik vind em erg lekker klinken het stampt door als een stoomboot.
Op een of ander manier leg ik een link naar de titelsong van de film de deep met Donna Summer vooral als die tamla trommeltjes komen.
Uit wat voor module komt de bass?
Is er een reden dat je de bass iets meer naar links gepanned hebt?
Ik heb het idee dat als de bass ouderwets naar het midden gaat de boel nog meer gaat swingen(kan dat?) maar dat kan verbeelding zijn.

bass naar links gepanned? :erm:
zou kunnen hehe...we hebben het nummer vrij rap in elkaar gezet, misschien is dat de reden ofzo? :confused:

de bass komt trouwens uit de good old korg ms-20. (maakt pinkpop-bewegingen)

Origineel geplaatst door FuzzyStone
Heerlijke zwoele track!!!:okdan:

Knap geproduceerd en vooral dat orgelachtige geluidje in de achtergrond vind ik zeer goed gekozen!!!

More!....More!....More!....

dat orgeltje is inderdaad fijn, da's een jx8 orgeltje met wat lfo modulatie :)

en er komt zeker more :D

neee clap is zwaar kewl zo laten. verder is het nummer echt behoorlijk cool.
lekkere geluiden en een mooi klank(laag en hoog enz mooi verdeeld. tja klein beetje d-essen kan maar is niet noodzakkelijk vindt ik

vet!

Zit midden in een verhuizing en de track nog niet geluisterd. En hier op mijn werk mag het niet... stom he? ;)

Maar uh... hoe zit het eigenlijk met de vorige?

Re: Re: Stampt

Re: Re: Stampt

Origineel geplaatst door Dobre
bass naar links gepanned? :erm:
zou kunnen hehe...we hebben het nummer vrij rap in elkaar gezet, misschien is dat de reden ofzo? :confused:

de bass komt trouwens uit de good old korg ms-20. (maakt pinkpop-bewegingen)

Lekker basje in ieder geval maar op mijn koptelefoon lijkt het of hij iets meer naar links zit.
Nou luister ik naar een eigennummer van mij en ik heb hetzelfde. Kan toeval zijn of zit het aan mijn kant niet goed.
Ik ga dat eens checken.

Nou in dat geval... :D Kheb nog wel een kennisje met een label... Heb hem laatst ook een of ander zangeresje uit Australie doorgepaast... speelde daar ooit in een soap ofzo... maar ziet er lekker uit en kan nog zingen ook...dus misschien ist wat voor je?? 8) 8)

(waar gaat dit heen?)

hij is lekker!!
lekkere vocalen en de clap vind ik geweldig, klaptrap ??
Ik ga hem denk ik zaterdag op een buitenfeestje draaien van cd als dat mag van je ;)

Origineel geplaatst door Almeros
Nou in dat geval... :D Kheb nog wel een kennisje met een label... Heb hem laatst ook een of ander zangeresje uit Australie doorgepaast... speelde daar ooit in een soap ofzo... maar ziet er lekker uit en kan nog zingen ook...dus misschien ist wat voor je?? 8) 8)

(waar gaat dit heen?)

ik weet het niet, joe tel mie! :P

Origineel geplaatst door da goose
hij is lekker!!
lekkere vocalen en de clap vind ik geweldig, klaptrap ??
Ik ga hem denk ik zaterdag op een buitenfeestje draaien van cd als dat mag van je ;)

dank!

nee, geen claptrap maar rené en ik die in het zanghok staan te klappen :D

draai dat ding grijs wil je! :)

Wat een gemekker over die clap,,, die clap is goed.

Ik heb alleen wel wat opmerkingen over het arrangement:

Op 2 min ergens doe je een breakje met alleen zang en de bassdrum. Volgens mij kan je juist beter op dat punt een bridge doen, met meer uplifting akkoorden. Daarna kan je een break doen en weer terug naar het melodie en thema waar je nu op bouwt. DIe break komt er nu een beetje gedwongen in.\\

Maar lekkere track, gave geluidjes,, lekker crispy basslijntje ook.

Zang ook goed vind ik

Back