Vroeger...

Pim

Synthgod
Vroeger (1999) was er alleen mijn oude website die in onze moerstaal over synthesizers ging. De site, die toen Dancewave heette, ging ten onder aan zijn eigen succes. Het werd te veel werk om alles bij te houden.

Op verzoek van een aantal mede-forummers heb ik de site weer geplaatst: http://synthesizers.webkeutels.com

Jaaaa, vroeger kon je lachen... :dubbel:

Leuk vooral over de mini moog en synton.btw de link naar PPG werkt niet ;)

Origineel geplaatst door marcuuu
......de link naar PPG werkt niet ;)

Dat zal best...

Alle links dateren uit die tijd. (1999 - 2001) Ik ga er niets aan doen. Het is een stukje web-historie van mij.

Laatst gewijzigd:
Cool dattie weer trug is....heb er vaak rondegekeken:okdan:

"Vroegah was ik hier smiddags al welkom... "

Ja, best leuk die site. Eigenlijk zouden sites als deze ergens bewaard moeten worden, zodat je over een jaar of tien nog eens kunt kijken. Volgens mij worden ze dan pas echt leuk.
Iedereen die een site heeft, zal deze proberen zo actueel mogelijk te houden en dat is eigenlijk soms best jammer, net alsof je een oude krant in de schuur ontdekt!

Re: Vroeger...

Origineel geplaatst door Pim
Vroeger (1999) was er alleen mijn oude website die in onze moerstaal over synthesizers ging. De site, die toen Dancewave heette, ging ten onder aan zijn eigen succes. Het werd te veel werk om alles bij te houden.

Op verzoek van een aantal mede-forummers heb ik de site weer geplaatst: http://synthesizers.webkeutels.com

Jaaaa, vroeger kon je lachen... :dubbel:

Ik heb nog al mijn synths die ik toen had op die site gereviewd....hahaha

Ik ken hem nog wel ja, was een leuk initiatief.

Stond ook nog een aardig stuk over NL'se synthbouwers op.

Origineel geplaatst door Bert ten Hove
Ja, best leuk die site. Eigenlijk zouden sites als deze ergens bewaard moeten worden, zodat je over een jaar of tien nog eens kunt kijken. Volgens mij worden ze dan pas echt leuk.
Iedereen die een site heeft, zal deze proberen zo actueel mogelijk te houden en dat is eigenlijk soms best jammer, net alsof je een oude krant in de schuur ontdekt!

er is dus een site die dus euh..andere sites bewaard...
ik heb er vorig jaar nog rondgekeken, dan kun je teruggaan in de tijd..erg leuk!

weet iemand de url misschien nog?

Ja ik ken hem ook nog. Stond vroeger altijd een linkje van die site in de Interface. Heb er ook nog reviews voor geschreven.

Heel vroegahr kende ik iemand met géén geld, een mannejurk, een JX3P en een casio SK1 (gekocht bij wehkamp meen ik). Die draaide later inderdaad een heel aardige pagina in elkaar!
Leuk om mijn eigen comnmentaar weer te lezen (en dat van andere).:D
:doei:

Back