mikeandrews
Meer knopjes! Meer! Meer!
Omdat ik van mijn aardige werkgever een nieuwe MacBook pro heb gekregen (
) kan mijn vertrouwde werkpaard weg. *GEEN RUIL* tenzij Motu 828 (min. mk II) USB of Motu Ultralite USB!
Irriteer je je rot aan een kloterig Windows iets? Grijp nu je kans en stap in de Mac hemel voor slechts 475 euro. Alle software die je erbij krijgt is uiteraard ORIGINEEL (en allemaal in doos + gebr. aanw., dongles, etc.). De software heb ik ook nog eens voor je geinstalleerd dus je kunt echt meteen aan de slag.
Motu 828 mk II firewire
De welbekende super audiointerface van Motu, werkt als een trein. Meteen al je synths en andere hardware op aansluiten en gaan.
Logic Studio 8
De een na laatste versie, ik heb eerlijk gezegd geen wereldschokkende veranderingen gezien dus hier moet je prima mee uit de voeten komen.
Korg Legacy Collection - digital edition
De M1 en Wavestation virtueel op je Mac. Te gek
IMPoscar
Te gekke immitatie van de Osc Oscar. Klinkt waanzinnig!
Oddity
Waanzinnige imitatie van de Arp Oddyssey, ook een toppertje van GMedia.
The Waldorf Collection
Leuke drumcomputer ("Attack"), synth ("PPG Wave 2.v") en filter ("D-Pole"). Leuk en bruikbaar!
Nou dat is toch niet gek? Wie kan ik er blij mee maken? Je zult wel even langs moeten komen (omg. Amsterdam) want ik ga geen arme TNT mensen door hun rug laten gaan met die G5
) kan mijn vertrouwde werkpaard weg. *GEEN RUIL* tenzij Motu 828 (min. mk II) USB of Motu Ultralite USB!Irriteer je je rot aan een kloterig Windows iets? Grijp nu je kans en stap in de Mac hemel voor slechts 475 euro. Alle software die je erbij krijgt is uiteraard ORIGINEEL (en allemaal in doos + gebr. aanw., dongles, etc.). De software heb ik ook nog eens voor je geinstalleerd dus je kunt echt meteen aan de slag.
Motu 828 mk II firewire
De welbekende super audiointerface van Motu, werkt als een trein. Meteen al je synths en andere hardware op aansluiten en gaan.
Logic Studio 8
De een na laatste versie, ik heb eerlijk gezegd geen wereldschokkende veranderingen gezien dus hier moet je prima mee uit de voeten komen.
Korg Legacy Collection - digital edition
De M1 en Wavestation virtueel op je Mac. Te gek

IMPoscar
Te gekke immitatie van de Osc Oscar. Klinkt waanzinnig!
Oddity
Waanzinnige imitatie van de Arp Oddyssey, ook een toppertje van GMedia.
The Waldorf Collection
Leuke drumcomputer ("Attack"), synth ("PPG Wave 2.v") en filter ("D-Pole"). Leuk en bruikbaar!
Nou dat is toch niet gek? Wie kan ik er blij mee maken? Je zult wel even langs moeten komen (omg. Amsterdam) want ik ga geen arme TNT mensen door hun rug laten gaan met die G5

Attachments
Last edited by a moderator: