SH-101 voor 250,- ?

Actief lids sinds de datum van plaatsing zoekertje. Ik zou genoeg weten en mijn tijd niet meer verspillen :).

wat is zo bijzonder aan die prijs?
het is een normale prijs voor wat je krijgt aan zon beperkt apparaat

Tijd voor een "wat voor raars heb jij deze week op 2ehands.be gezien" topic? Komen nu toch wel iedere week 2 of 3 posts voorbij voornamelijk met oude ROLAND gear

Tijd voor een "wat voor raars heb jij deze week op 2ehands.be gezien" topic? Komen nu toch wel iedere week 2 of 3 posts voorbij voornamelijk met oude ROLAND gear

En volgens mij kan er ook een "wat voor verdachts staat er op ebay" topic worden geopend. Zie steeds vaker exclusieve synths voor prijzen beneden de marktwaarde met een dik mail-adres en aansporingen om het buiten ebay om te regelen.

Behold+The+Internet+Troll.jpg

gast
voor jou is hij dat waard
check eens hoeveel anderen ervoor willen geven (er zijn er hier die een SH101 vragen en er 600 euro voor willen geven)

volgens mij hoeven we er geen 'wie vind de prijzen van vintage synths ook zo belachelijk hoog'-topic van maken, daar zijn er inmiddels al genoeg op SF. Ik zie alleen dat 250,- afwijkt van de gemiddelde vraagprijs, los van of iemand dat er voor wil geven.

Ik heb vroeger een SH-101 gehad, werkelijk scheurende en gierende bassen. Echt een sound waar je U tegen zegt!

250 euro is werkelijk belachelijk voor zo'n synth...

Back