Novation A-station of roland sh-32?

Orgineel geplaatst door Redstudio
Ik wil best wat maken opzich maar keb weinig tijd

Ja maar dan nog moet er controle plaatsvinden. Handelaren zijn handelaren en niet iedereen is eerlijk. Niet iedereen houdt zijn prijzen bij, of zet expres verkeerde bedragen neer.

Dat zul je altijd houden ja......

Ik denk ook niet dat het interessant is voor de winkels.
Dit forum trekt vrij weinig bezoekers. Voor de rest de mensen die hier ronlopen weten toch al vrij veel van de prijzen af.

Dus die prijsvergelijking zal niet goed gebruikt worden door bedrijven denk ik. Ze zullen weinig updaten etc.

Orgineel geplaatst door bikkel

Ja maar dan nog moet er controle plaatsvinden. Handelaren zijn handelaren en niet iedereen is eerlijk. Niet iedereen houdt zijn prijzen bij, of zet expres verkeerde bedragen neer.

als er een prijs staat, moet dit ook met de site kloppen.....

Precies, en wie houdt dat bij?

Het is wel hardstikke handig om bijvoorbeeld de EM, Thomann en andere product databases met elkaar te kunnen vergelijken.

verzendkosten zijn bij Thomann *altijd* 8 euro per verzending, maakt niet uit hoeveel je per verzending besteld..tenzij je meer dan een bepaald bedrag besteld en je premium post moet gebruiken, dan kost de verzending 23 euro..

Olaf

om maar even nog over het topic te ***len :)

Ik ben zojuist naar Studio de dijk geweets.
En heb daar de Sh-32 naast de A-station getest.

Vind persoonlijk de a-station vetter klinken. Maar de sh-32 klinkt ook zeker goed. Ik ga die sh-32 kopen omdat je er effe meer mee kan doen. Ik vind die 25 knoppen van die a-station wel erg dicht op elkaar zitten trouwens.

Back