Vlaamse pop/rock/old school

Angelique

Nieuwkomer
Hey,
Ik ben een meid uit Vlaanderen en
ik wil jullie een nieuwe vlaamse band voorstellen en ben benieuwd naar wat meningen van muzikanten..
Het eerste nummer is de videoclip en iets harder,
het 2de live met gsm
het 3de is mijn persoonlijke favoriet, traag geweldig nummer, geweldige tekst. (video opname)

Wat vinden jullie?

Het is een band die rock speelt, zit jij in die band? of je vriendje ofzo?

Samenstelling M.R. Bruut

Mr Bruut
K' Nneth VRG
Babl probablycrazy
Tom Lodewijckx
Peter de Bosschere

Productie - Babl

Bedankt voor de reacties hoor!
En nee, ik speel niet in de band hoor. Ik hou me bij het fan zijn.

Ik ben echt gewoon op zoek naar wat meningen...blijkbaar hier aan het verkeerde adres. Letterlijk wat er boven staat.. Niets mis mee toch? Ik dacht wat muzikanten te treffen, en wat feedback te krijgen.

Feedback is geen probleem, het is alleen opmerkelijk dat een fan om feedback vraagt, meestal is dat gewoon een bandmember. :)

Tevens (de naam geeft het al een beetje weg) is dit het SYNTHforum, we luisteren dus vooral naar synths, niet naar scheurende gitaren en akoustische drums en briesende rockzangers in strakke leggings :D

Ik ben echt gewoon op zoek naar wat meningen...blijkbaar hier aan het verkeerde adres. Letterlijk wat er boven staat.. Niets mis mee toch? Ik dacht wat muzikanten te treffen, en wat feedback te krijgen.

maar ik had mijn feedback toch al gegeven?

of wide je alleen maar leuke dingen horen?

:peukie:

Ah ok. Ik had toch geschreven....merci... Nee hoor, alle reacties zijn goed. Best dat we niet allemaal het zelfde genre graag horen. Ik dacht gewoon, die members houden van toetsen, en aangezien er nog een goed muzikant aan de keyboards staat, dacht ik, ik plaats het hier even. Maar zoveel ken ik er nu persoonlijk ook niet van. Toch bedankt hoor!

Hey,
ik wil jullie een nieuwe vlaamse band voorstellen en ben benieuwd naar wat meningen van muzikanten..
het 2de live met gsm
het 3de is mijn persoonlijke favoriet, traag geweldig nummer, geweldige tekst. (video opname)

Wat vinden jullie?

Ik denk dat de meesten hier denken dat het onvervalste spam is en dat dit topic geen lang leven gaat hebben hier! :bekdicht:

In Vlaanderen is dit een "meid":
http://www.encyclo.nl/begrip/meid
jorok_maid.jpg

Met dank aan American Horror Story. De liefhebbers kunnen ook de oudere versie opzoeken :D

Hey,
het 2de live met gsm

Wat vinden jullie?

Welkom!

Misschien kan je die vraag beter op http://www.homerecoring.be stellen?

Cheers,
Exo. :mega:

Bovenste foto, wo ja.....da ziet er nog een leuke meid uit :-) Ik was niet op zoek naar enkel goeie commentaar hoor... Negatieve kritiek kan ook positief zijn..
IK ben inderdaad naar forums op zoek gegaan, omdat ik op zoek was naar muzikanten of muziekliefhebbers die, zoals ik vroeg, hun meningen gaven... Dit is gloed nieuw, en opbouwde kritieken of gelijk wat, zijn altijd leuk mee te nemen in de toekomst!
Was even zoeken, maar ondertussen gevonden wat ik wou!
Was niet als spam bedoelt hoor... maar eerlijk...mss een beetje....
ik ben gewoon een zusje...die het nieuwe concept van haar broer steunt en wil vooruithelpen...
Groetjes de meid :-) uit Vlaanderen

Back