Push some buttons (JP8 dingetje)

MacGyverGear

midi-life crisis
Natuurlijk zijn er dingen die net zo kunnen klinken als een JP8 maar toch wil je em wel eens betasten, een paar knoppen indrukken, met die faders spelen.. :D
Heb dit ooit mogen doen en in de magie van het moment is dit dingetje eruit gerold.

Een aantal JP8 partijtjes samen met een Moog Source die eerst de lead (geïmproviseerde solo) doet en daarna de bas overneemt.
Natuurlijk nog de nodige FX toegevoegd en wat drumsdoos dinges ditjes en datjes 8) :mega:

Als er meer mensen zijn met een JP8 share your sounds hier :halleluja :mega:

Laatst gewijzigd:
Thanx mense :okdan:

't Is idd wat minimaal maar ik had niet echt veel tijd om het te maken destijds.. avondje zitten.. clipjes opnemen.. lekker klooien met wat FX en klaar :D
Kan het nog wel es gaan uitbouwen maar helaas is het plekje waar ik dit ooit heb mogen opnemen no-go area geworden :(

De PC met de Cubase 5 project file en alle Wav's heb ik gelukkig nog wel dus zou er ooit nog eens wat mee kunnen doen misschien.
Vond het toen ik terughoorde toch wel leuk asl een soort JP8 demootje..
Blijft een geweldige synth :luv:

Ik vind hem prachtig! Dat delaydingetje dat op de achtergrond immer doorgaat is ook prima gedaan, gewaagd wel (althans voor mijn begrippen)! En die beat, heerlijk...

EDIT: Volgende stap mooie zangpartij erin?

Natuurlijk zijn er dingen die net zo kunnen klinken als een JP8 maar toch wil je em wel eens betasten, een paar knoppen indrukken, met die faders spelen.. :D
Heb dit ooit mogen doen en in de magie van het moment is dit dingetje eruit gerold.

Een aantal JP8 partijtjes samen met een Moog Source die eerst de lead (geïmproviseerde solo) doet en daarna de bas overneemt.
Natuurlijk nog de nodige FX toegevoegd en wat drumsdoos dinges ditjes en datjes 8) :mega:

Als er meer mensen zijn met een JP8 share your sounds hier :halleluja :mega:
Hi, listen to my JP8 sounds on our website http://www.tastronauten.de/roland-jupiter-8.html.
Have fun!

Volker

@ six en Dr. Thanks for the comments.. :mega: 't Was een eenmalig experiment zullen we maar zeggen ;) Vocalen moet ik idd ook weer eens wat mee gaan doen :D Voorlopig heb ik slechts een paar uur in de avond om te prutsen in me muziekhoekie.. en ik wil nog zoveel :(

Als er meer mensen zijn die (ooit) iets hebben opgenomen met een JP 8.. take it away :halleluja

Misschien wellicht de topic titel nog wat aanpassen?? "Push some buttons (on your JP8 ). of (.......) :)

Hi, listen to my JP8 sounds on our website http://www.tastronauten.de/roland-jupiter-8.html.
Have fun!

Nice samples... :) Nice site btw.. interesting stuff.. I'd also enjoy the vid of the Crumar Bit :mega:

Back