Zelf ingezongen track, hoe klinkt die??

Ik zat net te denken, als je het hele nummer eruit pleurt en gewoon een geheel nieuw nummer met de ze vocals maakt (een lekker rauw nummer zoals ik al zei), dan kan daar best wel eens een gaaf resultaat uitkomen... Maarja, moet je wel beetje dezelfde interpretatie van rauw hebben natuurlijk :S ...
Verder zoals genoeemd is dan een compressor over de znag, geen overbodige luxe :)

vol

vol

Klinkt in ieder geval voller dan mijn mixes.
De stem nog iett na voren en het is prima zo.
Erg jaren 80 voor mijn gevoel.

groet Derk

Origineel geplaatst door BigDplayboy
Ik zat net te denken, als je het hele nummer eruit pleurt en gewoon een geheel nieuw nummer met de ze vocals maakt (een lekker rauw nummer zoals ik al zei), dan kan daar best wel eens een gaaf resultaat uitkomen... Maarja, moet je wel beetje dezelfde interpretatie van rauw hebben natuurlijk :S ...
Verder zoals genoeemd is dan een compressor over de znag, geen overbodige luxe :)

nou Synthfreak...
als je de vocals ooit beschikbaar stelt voor een ander soort nummer, dan ben ik wel bereid om eens iets te proberen :)!! pb is welkom.

Beetje Depeche mode en Gary Numan. Ik vind het een goed nummer:)

Mooie track :)
Alleen inderdaad de vocals klinken niet (wel mooie stem) zou het volume van de stem wat harder zetten en wat scherper maken, klinkt dof/modderig. Want bij een stukje is het net dat de stem in de bass zit, en daardoor elkaar een beetje overlappen. Maar voor de rest klinkt t aardig ik zou er zeker een compleet nummer van maken, dan wil iuk hem zeker nog een keer horen.
Groeten Jop

Jouw stem mag gehoord worden bro, zet hem harder, zing met iets meer overtuiging.

Vind alleen de drums en de breaks in het nummer niet zo,,, het klinkt nu alsof je meer muzikaal talent hebt dan producing skills. MAar let op,, talent heb je en skills kun je leren.

Wel een goed idee om eens iets met andere gasten te gaan doen

Back